Een paar van mijn creaties |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 05 Maart 2008 om 22:17 | ||
Ze ziet er fantastisch uit. Heel mooi gemaakt allemaal. |
|||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 06 Maart 2008 om 00:56 | ||
Heel mooi gemaakt Debbie |
|||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|||
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 09 Maart 2008 om 16:51 | ||
Hoi Debby, is ben toch suffer dan ik zelf dacht: normaal haak ik in de kleur van de vlinder gewoon 10 lossen en haal die dan over de vlinder heen. Daarna naai ik bovenin een set stampertjes als sprieten. Nu wil ik graag in een afwijkende kleur, net zoals jij, de voelsprieten gewoon met garen maken en dan zijn 15 lossen echt te weinig. Help je me nog een keertje?? groetjes, Joke
|
|||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|||
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 09 Maart 2008 om 20:31 | ||
Roze???? Heet het meisje ook Amber? Toverbloemenprinses ook!!!!En ik denk dat alle prinsessen gewoon Amber heten! Het zijn echte roze biggetjes!!!!!Roze ondergoed en lieft nog met een hartje erop in glinsterende pareltjes en lukt dit niet dan ondergoed van prinsessen!Elke dag de prijkt de juiste prinses op haar ondergoed!En o wee als die madammen es niet juist in volgorde liggen! Een hele mooie prestatie!Amber zal hier veel plezier aan beleven!!!!! Mischien het blauwe hoofddoekje afwerken met wat van die vlindertjes(die van gehaakte bloemetjes gemaakt worden?)Met wat glitterdraad en pareltjes op de voelsprietjes? Heel mooi gemaakt! |
|||
|
|||
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 11 Maart 2008 om 08:10 | ||
Ik denk dat Beatrix ook nog wel een paar prinsesjes heeft die dit mooi zouden vinden. Super !!!!! |
|||
Antonia
|
|||
moeder van
Duizendpoot Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
Posted: 11 Maart 2008 om 10:48 | ||
Hoi Joke, Ik zie nu net pas deze reactie, is het na gisteren nog gelukt?? Die 15 lossen zijn als je ze niet al te vast haakt toch wel genoeg?? IK heb er ook gewoon 15 gehaakt en dat is mijns inziens lang zat... Mail je me al het niet lukt? |
|||
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|||
moeder van
Duizendpoot Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
Posted: 11 Maart 2008 om 10:50 | ||
Hoi Perle, Ik kwam net ook tot de ontdekking dat onze prinsessen hetzelfde heten.. En houd op over glitter, zelf op de haarstiekjes en knipjes moet het zitten. Toen ze jarig was heeft ze douchegel en bodylotion gekregen met glitter, ze ligt dus nu zelf in bed te glitteren (wel lachen hoor) |
|||
~~~~~~~~~~~~~~
|||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 11 Maart 2008 om 11:14 | ||
wat mooi gelukt (zie het nu pas) !!! jaaa, meisjes en roze, erg hé... Nou ja, is ook weer makkelijk in de was hier: heb altijd wel een stapel roze dat bij elkaar mag, haha!
|
|||
moeder van
Posted: 11 Maart 2008 om 11:18 | ||
Het rose schijnt ook maar een fase te zijn hoor ik hier in mijn omgeving..
|
|||
~~~~~~~~~~~~~~
|||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |