eenvoudig patroon (pannenlap?) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ivon ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 December 2011 om 15:33 |
Hallo forumleden, Ik ben een beginnend haakster en ben op zoek naar een patroon van een eenvoudige pannenlap om zo wat te oefenen. Is er iemand die iets heeft wat voor een beginner geschikt is? Het mag ook evt. iets anders dan een pannenlap zijn, als het maar eenvoudig is. De steken maken lukt wel, ik heb moeite met het lezen en volgen van een patroon. Vaak steek ik verkeerd in, kom op een ander aantal steken uit of snap gewoon niet wat de bedoeling is. Klinkt dit bekend? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hoor, dat hebben de meesten in het begin. Je kunt kussenhoesjes maken, een sjaal, vierkantjes voor een deken. Gewoon als oefening.
Later kun je dan leren in het rond te haken, komt helemaal goed. Ik heb een heel goed beginnenersboekje met tekeningen van de hand met de haakbaald. Als je het wilt hebben, kun je je mailadres in je profiel zetten bij msn messenger of mij in ee PM sturen. Het is uit de jaren 70/80 en ook geschikt voor linkshandigen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ivon je hebt mail
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |