|
Reageer
|
| Autheur | |
Nellie
Hobbywonder
Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Onderwerp: eenvoudig vestPosted: 19 Februari 2009 om 11:49 |
|
van de "wol"die ik bij de wibra gekocht heb wil ik graag een vest breien, een eenvoudig recht toe rechtaan vest, misschien dat ik er een kabeltje opmaak. nu heb ik al her en der gezocht op internet bij verschillende sites, maar niet dat simpele patroon kunnen vinden wat ik zoek. Heeft een van jullie een eenvoudig patroon of een paar goede richtlijnen waar ik op moet letten?
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 19 Februari 2009 om 13:28 |
|
Ik zou het in ieder geval niet zomaar uit mijn hoofd doen. Moet het model blouson zijn of iets langer met een ceintuur? Rits of knopen of omslagmodel? Is er een bibliotheek in je buurt waar je breiboeken in kunt kijken? Ik wil wel in mijn bladen gaan zoeken, maar dan moet in als het ware met jouw ogen kijken. En welke maat en dikte van breinaalden? Saskia is voor pen 3,5-4, dus meestal boordjes met 3,5 en vest met 4.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nellie
Hobbywonder
Posted: 19 Februari 2009 om 16:05 |
|
een iets langer vest, Nu kan je met breien e.e.a. makkelijk zelf aanpassen dmv de kleur en/of een patroontje |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 19 Februari 2009 om 16:34 |
|
heb je al op drops gekeken daar vind je meestal ook wel modellen
|
|
![]() |
|
Nellie
Hobbywonder
Posted: 19 Februari 2009 om 16:40 |
|
heb al gekeken, misschien moet ik nog een keer kijken, maar kon niet zo gauw vinden dat wat ik zocht, soms is er gewoon teveel keuze |
|
![]() |
|
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 19 Februari 2009 om 19:35 |
|
op deze site staan heel veel basismodellen zodat je het zelf aan kan passen: http://www.jessica-tromp.nl/basis_breipatronen_dameskleding_ vest_breien.htm
Groetjes Marije |
|
![]() |
|
Nellie
Hobbywonder
Posted: 19 Februari 2009 om 21:24 |
|
heb een leuke gevonden op knitty.com is overdwars gebreid, ziet er niet te moeilijk uit, is alleen in het engels dus dan moet ik het even goed lezen om te kijken of ik het begrijp :) |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |