Eigen creaties verkopen? |
Reageer
|
| Autheur | |
Lizzi
Hobbywonder
Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Eigen creaties verkopen?Posted: 12 Juli 2011 om 10:34 |
|
Ik vraag me iets af... Ik weet dat je patronen enz normaal niet mag doorgeven of verkopen. Maar mag je wel je gehaakte spulletjes verkopen bvb. op een rommelmarkt, ook al is het niet je eigen patroon??
Net hetzelfde met sieraden. Ik heb hier al zoveel spulletjes liggen dat ik er geen weg meer mee weet ![]() |
|
|
groetjes, Marlies
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2011 om 10:39 |
|
Ik weet dat niet ik doe dat niet .Maar ik denk voor een goed doel dat er niets op kan gezegd worden
|
|
![]() |
|
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2011 om 11:09 |
|
Over het algemeen is het volgens mij zo dat je de producten
mag verkopen van de patronen die je hebt "gekocht" Dus ik zou ze gewoon verkopen op de rommelmarkt, om ze nu echt te gaan maken en in een winkel aan te bieden. Dat is volgens mij weer het andere uiterste. |
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Lizzi
Hobbywonder
Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2011 om 11:52 |
|
Nee het zou inderdaad gewoon voor een rommelmarkt zijn.
|
|
|
groetjes, Marlies
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2011 om 12:56 |
|
Als je in een winkel een werkstuk zou verkopen waarvan het patroon niet van jezelf is zou ik toch daar voorzichtig mee zijn. Veel patroonmakers hebben ook een stukje tekst bij het patroon staan.
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2011 om 14:12 |
|
Men heeft mij wel eens gevraagd of ik iets wil verkopen eventueel voor een goed doel. Ik vind het grootste probleem de prijs. Hoeveel vraag je voor zo'n gehaakte of gebreide knuffel. Ik meen mij trouwens te herinneren dat bij de patronen van Jessica Tromp staat dat je de patronen niet mag verkopen, maar wat je ervan gemaakt hebt wel.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |