eigen topics? |
Reageer |
Autheur | |
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Mei 2015 om 21:59 |
is er een manier om een overzicht te krijgen van alle topics die je zelf hebt geopend? dat heb ik op een ander forum gezien, en dat vind ik wel prettig, zo kun je snel zien wat voor antwoord je ook al weer op die ene vraag had gehad.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan dat niet via Geavanceerd zoeken? Je eigen inlognaam intikken en als datum Any date.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik net geprobeerd, zo niet aan gedacht. werkt net wat anders, je krijgt al je reacties op alle topics, niet alleen je eigen topics. maar het is wel makkelijker dan wat ik eerst deed. bedankt
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je naast het bericht op je eigen naam klikt kun je Find members post doen . . . eigen naam invullen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je het niet terug vinden in de Ledenlijst, op je eigen naam?
Ik zal eens kijken.....
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat kan!
Klik op Ledenlijst, rechts boven. Zoek je eigen naam en dan klik je op het vergrootglas. Dan kan je kiezen vanaf wanneer je je berichten terug wilt lezen. Maar het zou eenvoudiger kunnen lijkt mij.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
In member control panel en dan subscriptions, krijg je ook een lijst van alle topics waar je op gereageerd hebt
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |