Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloteneindelijk ben ik er weer!

Reageer Reageer Pagina  <12345 32>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2008 om 15:28

Lieve Meia,

Laat je zuster maar even voor wat ze is , alleen jij bent nu belangrijk en wij steunen je met elkaar waar nodig is.

KOP OP

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 April 2008 om 16:22

Gelukkig voel ik me vandaag al weer stukken beter dan gisteren en mede dankzij jullie lieve berichten!

Mijn linkerborst is een beetje pijnlijk van de blauwe plekken door de biopties maar dat zal wel weer eens afzakken hè, zoals meestal met blauwe plekken het geval is. Ik begin me wel steeds meer te ergeren dat het allemaal zo lang duurt en het zonnetje laat het ook nog afweten hier in het noorden.

Even bij mijn buurvrouw een kopje koffie gedronken en we hebben heerlijk zitten lachen om de gekke verhalen van haar beginjaren hier in Nederland(ze is Spaanse) Ik heb even wat kaarten geschreven want ze kan nog steeds niet Nederlands schrijven(na 47 jaar hier te wonen) Maar ze is er blij mee en ik doe het graag. Ach zo helpen we allemaal elkaar een beetje door het leven heen en dat is fijn toch?

Enne Rita, wat die 93 jaar betreft, ook goed zolang ik niet dement raak!!!  
Nu ga ik even een gordijntje naaien, dat ligt al veel te lang te wachten. En klaar is maar weer klaar hè.

Allemaal een fijn weekend al zal ik nog wel eens langskomen voor het weekend om is op dit fijne forum

All you need is love.

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 April 2008 om 18:57
FIJN WEEKEND MEIA.

LEKKER GENIETEN HOOR.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 April 2008 om 21:45

Meia

stop je energie liever in positieve dingen en positief denken en geniet van de vogels en de bloemen en de bomen en als hij er is het zonnetje ik wens je ondanks alles een fijn weekend

groetjes Thea
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 April 2008 om 23:33
............ik lees dit nu pas..........MEIA ik wens je heel veel STERKTE toe  verder ben ik sprakeloos
groetjes geesje
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 April 2008 om 08:32

Lieve Meia.....geloof in jezelf......in de kracht die jij hebt om hier doorheen te komen......laat ons je helpen, wij zijn er voor je, en wachten in spanning op de uitslag.    Je bent een kanjer !!!!!!!!

Antonia
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 April 2008 om 11:15
lieve meia, ik denk dat morgen een lekker zonnetje voorspeld is! lekker genieten dus! (die zon moet nu ook maar eens een beetje gaan meewerken, toch! )
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2008 om 23:57

Alweer allemaal lieve berichten die me zo opbeuren, wat fijn is dat toch! Dank jullie wel allemaal  Zonnetje laat het een beetje afweten hè, vandaag was ie er wel even toruwens dus wel even van genoten.

Even gezellig bij vrienden op bezoek geweest en dat was heel leuk.

Morgenmiddag dus de eerste uitslagen, ik ben zo nieuwsgierig! Tja wie niet

Maar goed nog even wachten dus. Zodra ik weer thuis ben komt eerst mijn oude pc terug, die is gerepareerd en dan kom ik snel hier naartoe ok?

All you need is love.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 06:45

Hallo Meia,

Zal vanmiddag heel speciaal aan jou denken... en hopen dat je de best mogelijke uitslag krijgt.

Groetjes,

Rita

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 07:35
GOEDE MORGEN MEIA.
ALS "DENKEN AAN"ZOU HELPEN,DAN WAS
JE NU AL BETER.
VANMIDDAG ZIJN MIJN GEDACHTEN BIJ JOU,SUCCES!!

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 08:33

Lieve Meia,

Succes vanmiddag, ik zal aan je denken.

Groetjes Ellen

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 09:43
Lieve Meia, ik ga in gedachten met je mee vanmiddag.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 11:54

Ik zit vanmiddag op je schouder!!

liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 18:36
heb ook aan je gedacht. nog maals veel sterkte.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 19:54

Rita, bedankt voor al je lieve emailkaarten!!!! Je bent een schat! En natuurlijk alle anderen ook bedankt voor de support hè, dat maakt mij zo sterk(en dat moet ook)

Vervolg van mijn verhaal.

Vanmiddag moest ik om 10 over 1 in het OCL zijn voor de uitslag van de biopties. Kees was met me mee en bij het gesprek kwam een mamacareverpleegkundige zitten waar we later ook nog even een gesprekje mee hadden en zij gaf me allemaal info om te lezen.

De dokter zei me dat ze niet zo'n leuke mededeling had.

Ik heb dus borstkanker en ik heb in mijn linkerborst 2 tumoren zitten.
De eerste bioptie die "mislukt" was, was dus eigenlijk niet mislukt want dat betrof een gezwelletje in mijn melkgang.(ductaal carcinoom) En de andere tumor is er eentje die in een melkklier zit.(lobulair carcinoom)
Beide zijn kwaadaardig. Het zijn 2 verschillende tumoren en dat is dan ook meteen een reden om wel bestraald te moeten worden.

Dus behandelplan ziet er tot donderdag zo uit: opereren en bestralen.
Morgen de mri scan en de uitslag donderdag. Omdat er een tumor in een melkklier zit is het best mogelijk dat er nog wel één of meerdere zitten en die sporen ze dan met de scan wel op.

Ik ben nu eenmaal een probleemgeval dus woensdag ben ik weer middelpunt van gesprek bij de oncologen maar dat vind ik niet erg. Kunnen ze niks over het hoofd zien hoop ik maar Big Grin

De operatie zal wel gepland gaan worden, eerst moet ik nog naar de aenestesist enzo en misschien verandert het behandelplan na donderdag ook zo weer hè.
Maar goed, voor vandaag het hierop gehouden want je krijgt toch al zo veel info.

Van de mamacareverpleegkundige veel informatie meegekregen om te lezen. Ook al over de opname in het OCL. Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.

Op de fiets naar huis had ik even het gevoel om even flink boos te worden en een paar rare woorden te zeggen(ff flink vloeken zeg maar) maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik dacht dat helpt toch niet dus waarom zou ik?
Ik kwam langs een leuk winkeltje en daar vond ik een hele mooie lange broek met wijde pijpen en die heb ik maar gekocht Big Grin Voelde veel beter Cool

Mijn moeder trok mij een beetje te wit weg vanmiddag en die maakt zich dus erge zorgen. Ik zei haar dat we gewoon lekker positief moeten blijven en dat ik nog niet klaar ben met mijn leven hier. Dat zei ik ook tegen de arts en ze zei me dat ze met mij ook nog niet klaar waren, eerst helemaal beter worden!!! En zo is het, dáár gaan we voor!
Moeders had lekker gekookt en daar mochten we een schaaltje vol van meenemen. Het heeft ons heerlijk gesmaakt. Wink

Een aantal telefoontjes gehad en gemaakt en toen kwam onze pc weer terug en die ga ik zo eens even aansluiten!
Kan ik in elk geval weer even de website van Kees bijwerken. En kan hij zelf ook computeren, tegelijk met mij Tongue  O, hoef ik nooit meer mijn pc-plekje af te staan, wat een luxe hè Bloempje

O ja, klinkt misschien heel eigenwijs maar ik denk dus dat mijn tumoren niet in hetzelfde gebied liggen. Ze delen je borst in vieren en het zou dan linksboven liggen maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Ik ben benieuwd of het straks is zoals ik denk of toch zoals zij zeggen.

All you need is love.

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 20:06

Goh Meia,

Wat een uitslag... En dat op zo'n mooie zonnige dag. Een van de eerste lentedagen dit jaar. Als het aan het zonnetje ligt en de vrolijke lentestemming buiten komt het helemaal goed en daar gaan we voor met zijn allen!

Ik wens je vanaf deze kant weer heel veel steun voor a.s. woensdag en dat het dan mee mag vallen.

Heel veel groetjes en sterkte,

Dorine

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 20:07

niet meteen wat we gehoopt hadden te horen...  En ik ga wel even stout zijn en een beetje vloeken!  Zo! dat lucht op, pffft!

Maar je hebt gelijk, die leuke broek kopen is veel slimmer!  dat vind ik nu zo super aan je!!!!

Ik hoop dat we je mogen steunen hier in alles wat nog zal komen, in ieder geval een lekker eigenwijze Meia, daar zullen ze hun handen nog aan vol hebben!

dikke kus en dikke knuf!

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 20:12

Hoi Meia,

Wees jij maar lekker eigenwijs... en geloof in jezelf en je herstelkansen, dat zal het beste medicijn voor je zijn. Verwen jezelf maar eens lekker, je hebt het nu meer dan ooit nodig... en het kan ook wel eens deugd doen jezelf verwennen !Laat je ook verwennen door allen die rondom jou staan... iedereen doet het immers graag voor jou... en het zal een steun voor je zijn als je ziet hoeveel mensen van je houden.

Gelukkig heb je nu je eigen pc. leuk hé ??? momenteel zit ik op een meter afstand van mijn man, en allebei zitten we achter de computer... zo moet niemand de baan ruimen...    !!!

Meia, hou je sterk en geloof in jezelf !!!! Dat doen wij ook !!!

Lieve groetjes,

Rita.

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 20:34

Dankzij jullie hier en ook nog op een ander forum en in mijn omgeving kan ik zo sterk zijn( mijn vader zou zeggen: Je bent een De Boer, vergeet dat niet hè, dan BEN je sterk)

Gelukkig ben ik altijd heel positief, dat is goed voor een mens, jammer dat niet iedereen dat altijd kan zijn. Maar ja zo is het gewoon hè.
Daarom kan ik best wel piekeren over dingen of mensen. Ik weet ook heel goed dat mijn kinderen het nu heel moeilijk hebben. Mijn dochter heeft gelukkig een partner waar ze haar verhaal even bij kwijt kan maar dat heeft mijn zoon niet en hij is ook veel geslotener. Ik hoop maar dat ie het met één goede vriend  van hem wel bespreekt, of in ieder geval zo af en toe even daar zijn verhaal kwijt kan hè.

Nou maar even een beetje extra op hem letten de komende tijd. Hem in elk geval van elk lichtpuntje op de hoogte stellen.

Komt allemaal goed. Zo, nu ga ik mijn oude pc eens even aansluiten want ikmoet de website  van mijn man bijwerken en het programma staat daar hoop ik nog op. Als het goed is wel Ik kom wel weer voorbij, is het niet vandaag dan wel morgen Fijne avond allemaal!!!! Met of zonder brei/hakwerkje op schoot  Doe maar haakwerkje hè hihi.

All you need is love.

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2008 om 20:45

Hallo Meia

wat vervelend allemaal erg goed dat je zo positief bent en blijft veel sterkte voor woensdag en een voor jou

groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 32>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns