Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloteneindelijk ben ik er weer!

Reageer Reageer Pagina  <1 29303132>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 12:44

fijn dat je af en toe even om het hoekje komt kijken, om te vertellen hoe het met je gaat

en hebben we allemaal niet weleens een dip, nu dan mag jij zeker weleens een dip hebben,als je daarna de draad maar weer oppakt

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 13:23

Hoi Meia

Ik ben blij dat het zo goed met je gaat en een gezond 2009

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 16:26

Meia, je bent een Topper .

liefs TONY

TONY
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 18:15
Fijn dat je af en toe even om het hoekje komt kijken, om te vertellen hoe het met je gaat.
Wens je veel sterkte met de volgende bestralingen.
Groeten Creaans.

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 20:37
meia,tuurlijk heb je zo je buien,mag het,het is niet niks.en lekker even af reageren ,gewoon doen,heb je ook wel eens dat je stiekem denkt zou wel eens lekker met van alles willen gooien,doe ik natuurlijk niet ,daar ben ik te netjes voor,maar wat zou het soms op luchten.
en ik heb niet eens wat jij allemaal moet meemaken.
weet je wat ik wel gedaan heb,in een tiger mot me laten vliegen,dat is een heel oud oorlogsvliegtuig en zit je gewoon in de open  lucht,hij lijkt op een dubbel dekker,dat had ik niet verwacht dat ik het zou doen,het liefst had ik willen gillen,maar dan zou de piloot doof worden,maar niet gedaan.het gaf zo,n vrij gevoel,terwijl ik een bange schijtert ben voor veel dingen.
weet even niet meer de qloe waarom ik dit zeg.maar toch een leuk verhaal ,groetjes stridje

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 22:22

Lieve Meia,

Vandaag pas heb ik de laatste berichtjes van jou gelezen (vanaf okt.2008), ik ben nl. nog niet zo lang aangesloten bij dit forum.  De chemo's, bestralingen, het 'dure spuitje' voor de witte bloedcellen : het klinkt mij allemaal zo bekend in de oren. Mijn oudste zoon heeft dit ook allemaal ondergaan eind 2008. Hij is nl. na 8,5 jaar hervallen van leukemie. 1e keer : 13,5 jaar - 2de keer : net geen 22 jaar). Dus alles opnieuw en ditmaal met een stamceltransplantatie.  

Het valt mij steeds op dat mensen met kanker een ongelooflijke moed en vechtlust hebben.Ook op de kinderafdeling heb ik - hoe raar dit ook klinkt - heel veel opgewekte mensen gezien, genietend van elkaar en van de kleine dingen in het leven.Een cliché, maar toch zo waar.

Het dure spuitje heeft mijn zoon ook een 3tal keren gekregen, maar wij moeten er niets voor betalen, daar zorgt de (in Belgie) mutualiteiten voor en de rest is voor de verzekering. Het is wel normaal dat dit spuitje je botpijn bezorgt, als gevolg van de geforceerde aanmaak van witte bloedcellen. Deze medicatie bestaat nog niet lang, maar is wel heel belangrijk....

Ik wens je veel sterkte en veel moed...en als je het es moeilijk hebt en behoefte hebt aan een 'babbeltje ' ...stuur maar een berichtje of een pm...

Groetjes,

Dinel                      

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 07:36

Meia, hopelijk wordt 2009 voor jou en je familie een fantastisch jaar......

odette
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 09:18
Meia,
Ik ben hier nog maar net op het forum, maar ik wilde je toch even alle goeds toewensen voor het nieuwe jaar en heel veel kracht voor de weg die je nog moet.

Groetjes Marije
Back to Top
claudine View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 10:12
Meia,
Ik wens je al het goede voor het nieuwe jaar en veel sterkte om dit alles te doorstaan.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 11:26
Originally posted by claudine claudine wrote:

Meia,Ik wens je al het goede voor het nieuwe jaar en veel sterkte om dit alles te doorstaan.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Groetjes Teunie
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 11:55

Lieve Meia, dikke knuffel en nogmaals alle goeds voor 2009.

Duimen, duimen, knuffel, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 20:16

Hallo Meia,

Wat heb jij het afgelopen jaar een hoop moeten doorstaan, ik heb door de berichten heen gescrolled, en het is nogal niet wat!!! Ik vind je wel heel sterk, hoor, je bent erg positief. Zal natuurlijk vast niet altijd zijn, maar dat is normaal!!!!

Ik wens je voor het nieuwe jaar heeel, heeeeeel veel goeds, ik hoop echt dat je de narigheid achter je kan laten en weer berg opwaarts mag gaan!!!!!

Heel veel sterkte met alles!!

groetjes

Iris

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2009 om 20:36

lieve meia, ik stuur je nog even een dubbele knuffel!!!!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2009 om 10:26

HE LIEVE MEIA. EVEN EEN KNUFFEL VOOR JE. GEWOON VOOR WEER NIEUWE MOED EN DOORZETTINGSVERMOGEN IN 2009. JE GAAT ER ZEKER KOMEN. DAT KAN NIET ANDERS. NU JE ZOVER GEKOMEN BENT MOET JE DE EINDSTREEP HALEN. BLIJF AAN JE DENKEN...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2009 om 15:00
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

HE LIEVE MEIA. EVEN EEN KNUFFEL VOOR JE. GEWOON VOOR WEER NIEUWE MOED EN DOORZETTINGSVERMOGEN IN 2009. JE GAAT ER ZEKER KOMEN. DAT KAN NIET ANDERS. NU JE ZOVER GEKOMEN BENT MOET JE DE EINDSTREEP HALEN. BLIJF AAN JE DENKEN...

kan het niet beter zeggen
groetjes Thea
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2009 om 15:29
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

IK SLUIT ME HELEMAAL AAN BIJ WAT CLARA SCHREEF
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2009 om 22:37

Bedankt voor jullie lieve reacties en Dinel, ik wil jullie hierbij even heel veel sterkte en kracht toewensen. Niet best zeg voor jullie zoon, zo jong en dan zo ziek. Maar ook als ouder is dat natuurlijk vreselijk.

Nogmaals heel veel sterkte

All you need is love.

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 16:15

Ben weer even terug hier. Kom niet zo heel veel op het forum en dat komt omdat ik weer eens dikke pech heb.

Ik heb wondroos, mijn halve lijf is helemaal knal en knalrood en opgezet en het doet me een pijn, niet normaal meer. Ik hoop niet dat dit nog lang gaat duren want dan word ik gillend gek  

Nou ja zelfs bij het onderzoek van de arts kan ik nog wel grapjes maken, mijn trui moest uit en dat was een coltrui en die nam ook mijn pruik mee natuurlijk  Oeps, zeg ik tegen Kees, pak mijn hamster voordat ie wegrent De dokter keek me eens aan met een grijns 

Nou ja, verder was een nicht van me overleden(mijn allerallerallerliefste nicht)
en helaas kon ik dinsdag niet naar haar crematie, ik was zo ziek. Gelukkig kun je er in gedachten ook zijn hč. Mijn man is wel geweest en het was een mooie plechtigheid zei hij. Nou gelukkig maar!

En dan nog wat, ik heb mijn vakantie verplaatst. Ik dacht ik ga het proberen, lukt het niet dan zien we wel weer verder maar het lukte, zomaar een maand opgeschoten. Ikke blij, kan ik tenminste even een beetje herstellen.

Dat betekend dat ik niet aanwezig ben op de meeting, helaas, die was ik even vergeten  Maar ik wens jullie allemaal die wel gaan heel veel plezier alvast

All you need is love.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 16:25

Meia,

Blij te horen dat het goed met je gaat (ondanks de wondroos...). Je moed , humor en optimisme zijn heel belangrijk in je genezingsproces....

Het verlies van je nicht is natuurlijk een flinke opdoffer....maar blijf er voor gaan, zou ik zeggen. Rust zoveel mogelijk en ....carpe diem ...

Groetjes en knuffel,

Nadine  

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 16:29

Ohhh Meia, het zit je ook niet echt mee meid. Wondroos schijnt vreeeseluk zeer te doen. Ik zie het al voor me bij de arts: je cavia mee met het uittrekken van je trui. Je kunt in ieder geval nog lachen EN JE BENT EN BLIJFT ER!!!!!

Dikke knuffel, potverdorie wat jammer dat je er 4 april niet bij kunt zijn, maar: er komen nog veel meer hobbydozendagen, reken daar maar op.

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 29303132>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns