Eindelijk tijd om te haken! |
Reageer |
Autheur | |
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Mei 2014 om 11:36 |
Ik ga eindelijk toekomen aan weer wat haakwerkjes. Volgende week woensdag gaan we er even tussenuit voor vijf dagen. Voor mij dus een hele goede reden om haaknaald, katoen en vulling in te pakken en eindelijk eens rustig te kunnen haken.
T is ook mijn eigen schuld hoor. vind alles te leuk om te doen en kom zo dus niet aan haken toe. Overdag werken, 's avonds ben ik op de dansschool en als ik een keertje vrij ben dan ga ik wat leuks doen met de dochter van mijn partner of ik ga mijn neefje van 1 opzoeken! groetjes Knutselaartje
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel haakplezier Knutselaartje!
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
thanks cully, kijk er nu al naar uit!
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier.
Geniet ervan |
|
Goanne
Groupie Lid sinds: 02 Maart 2014 Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes en geniet ervan.
Jou verhaal komt mij heel bekend voor. Mijn haken schiet er ook bij in, ben druk met tuinieren. Als het een keer weer een regenachtige dag is ga ik weer lekker haken. Dus voor mij is regen geen straf. Groeten Goanne |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |