Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En jawel hoor....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: En jawel hoor....
    Posted: 09 September 2014 om 18:01
Ik keek in ons filiaal van Zeeman of daar nog andere boekjes lagen, dan die ik al had, en wat zag ik? Een nieuwe tint aqua Royal. Veel aqaaier dan de oude. 7 bollen gekocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 19:29
voorlopig ben je dus nog wel zoet.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:14
Goed, de Zman komt op het lijstje bij de action.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 23:35
Vanaf morgen is het Lisa garen € 0,75 per bol. Bij Action.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 23:55
heb ik daarjuist ook in de reklamemeel gezien.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 09:32
Jajaja ik ga vandaag - heus. Maar ik ga voor de boeken en uiercreme, als er toevallig wol blijft hangen . . . was dat per ongeluk
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:45
dit had ik dus niet willen lezen :( Mag geen garen kopen, mag geen garen kopen....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 13:12
Ik hou niet zo van Lisa, dus alleen een boek van de Action gescoord - wel 3 bollen royal van de Zman uhm. Straks ga ik eens
kijken wat ik al wel en wat ik nog niet had. En dan wordt het tijd voor een nieuw gebreid kattenkleedje voor Snorremans.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 13:31
ik heb  al 3 weken de andere kant op gekeken............Clap 
groetjes geesje
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 14:09
Originally posted by geesje geesje wrote:

ik heb  al 3 weken de andere kant op gekeken............Clap 

da noem ik wilskracht tonen se.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:55
Het vervelende in ons centrum is, dat ik links kijk en een wolzaak zie, kijk ik rechts, zie ik een wolzaak. Moet ik nou naar de lucht of de grond kijken? Of de blik binnenwaarts gericht houden en mijn karakter onderzoeken?

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 17:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het vervelende in ons centrum is, dat ik links kijk en een wolzaak zie, kijk ik rechts, zie ik een wolzaak. Moet ik nou naar de lucht of de grond kijken? Of de blik binnenwaarts gericht houden en mijn karakter onderzoeken?

tja Magtelt, naar de lucht kijken is risico op strontvoeten, naar de grond is dan weer risico op builen. karakter zal ondertussen wel gekend zijn denk ik. Dus er zit maar een ding op en dat is overdreven neeschuddend door de straten gaan, zodat de blik telkens van de wolwinkels weggaat. (wel kans op een gedwongen opname dan)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 18:34
Portemonnee of pasje in de andere tas zou ook helpen.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns