En nu....haken.... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sonja Diane ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 November 2011 om 16:00 |
Hoi allemaal.
Super trots op het resultaat van het jurkje voor een konijn wat ik heb gebreid. Ik moet het alleen nog afwerken. Hakend... Dit is wat er in het patroon staat: Haak de jurk om: door in 1 steek: 1 vaste, 1 half stokje en 1 vaste te haken, achter haak je dit verdeeld 19 x, om de hals 18x en om de armsgaten 13x. Begrijp ik dat ik hier "per gat" in moet steken dan een vaste, een half stokje en een vaste te haken en dat in 19 gaten voor de hals? Of is het een gat een vaste, volgende gat een half stokje, volgende gat 1 vaste enz... Ik heb al wel opgezocht hoe ik deze dingen moet haken, ik wil alleen even zeker weten dat ik ze op de juiste plek haak. Alvast weer bedankt voor jullie hulp! GRoetjes, Sonja |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je eerste ingeving is goed: je haakt 1 vaste, 1 half stokje en 1 vaste in één gat. Dan krijg je een mooi randje.
Succes! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
fijn dat je ook het "virus"te pakken hebt . Veel succes met je project |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
hihi weet waar je aan begint ... voor je het weet ben je verslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafd |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Sonja Diane ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 30 |
Jurk klaar!
Nu nog de benen, oren, sokjes en vestje. Kan niet wachten om het resultaat te zien. En ik ben bang dat ik haken ook wel erg leuk ga vinden! Groetjes, SOnja |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik merk het al, verslaafd.....
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |