En....wat eten wij vandaag!? |
Reageer | Pagina <1 11121314> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze smaken zoet en suikerig, een beetje taai en een hapje smelt in je mond. Niet letten op het uiterlijk of de naam.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
En lekker plakkerig ;) Beetje als suikerbrood, maar dan net anders haha
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er lekker uit ...doet me een beetje denken aan ronde suisses.
Maar die zijn niet taai...en daar zitten rozijntjes en een beetje pudding is. En daar is een laagje op. Krijg al zin als ik eraan denk... Morgen kip in de oven met gebakken aardappeltjes en verse appelmoes. Manneke is thuis dus toch een niet zo'n eenzaam dagske... Want de maandag kan altijd wat triest aanvoelen,he... Hebben jullie dat ook? |
|
Groetjes Creananske
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ik de foto zag dacht ik ook aan een ronde rozijnenkoek. En die zijn heel lekker, dus dat wil wat zeggen als er hier al twee aan het kwijlen zijn bij het zien van die foto.
Ik heb dat niet dat gevoel van een trieste maandag. Ik denk, yes eindelijk weer het huis voor mij alleen. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik moet wel altijd moed verzamelen voor de maandag.Sinds begin 2014 is ons kantoor(aan huis) vrijdags gesloten en hebben wij dus een heerlijk lang weekend.wij beginnen om 9.00 uur,maar mijn poets(luxe he) komt om 7.45 uur .Dus moet ik om tijd op..... maar om een uur of 10 en na de nodige telefoontjes zit ik er weer helemaal in.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren was het kip met fruit in currysaus
en voor vandaag is het konijn |
|
|
|
Creananske
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag moet het snel gaan...
Dus dat word aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus en een spiegeleitje. Moet zeggen dat dit hier enorm graag gegeten word... De tomatensaus vermeng zich dan wat onder de puree en dat is zalig. Verder op het eitje graag een flinke snuif kaneel...hmmmmmmmmmm... Dus straks...lekker... |
|
Groetjes Creananske
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Puree is bij een heleboel groentes lekker, spinazie, rodekool en bietjes bijvoorbeeld. Eerlijk gezegd heb ik altijd een paar pakjes klaarstaan voor als de kooklust verminderd is. Vooral als ik voor twee dagen vlees had klaargemaakt en het de tweede dag is. Pakje puree, potje van Hak en het vlees opwarmen, dat is 10 minuten kokerellen.
Maar vandaag wordt het scholfilet met sugarsnaps en heus echte gekookte piepers. Die je ook gewassen in de schil in de magnetron kunt garen, 1 minuut per aardaippel, niet schillen, dan brand je je vingers, gewoon doorsnijden en utlepelen. Of in plakjes gesneden bakken. Snufje Losalt, hmmm. |
|
wat rozengeur. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag eten we een broodje shoarma, zo lekker!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
snert. want het is Snertweer
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Echt? Hier schijnt de zon in een fletsblauwe lucht. De kat kwam droog maar wel koud binnen, lekker even tegen mijn blote been schuren.
Kip uit de oven met ratatouille vanavond. We zijn alle ijsjes aan het opmaken, voordat het echt gaat vriezen. Morgen rundvles met een kliekje ratatouille. |
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren hachee . Vandaag bami en morgen kip uit de oven met zelfgemaakte appelmoes en
|
|
Creananske
Post Options
Thanks(0)
|
Straks vers stokbrood met beleg...
We moeten tegen 15 u bij oudste in school zijn... Het is proclamatie ( hoop dat dit juist geschreven is) Dwz...ze is afgestudeerd en mag nu om haar diploma gaan en dan een glaaje nadien... Ze heeft een heel mooi kleedje gekocht en een prachtige jas... Ze is als een plaatje... Vanavond eten we dan warm... Morgen kip met frietjes en verse appelmoes... Hier ook een hele mooie zonnige dag...maar wel koud. |
|
Groetjes Creananske
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als de oudste afstudeert is het zeker een zonnige dag, hartelijke gelukwensen.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
proficiat met en voor de afstudeeroudste.
|
|
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
soep van pastinaak en peren, gekookte aardappelen, bieten gekookt met appelen en ui, stukje gestoofde kabeljauw en voor toe heb i nog n mango..........alstie in mn buik past
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Broek op de vreethaak, zeiden ze vroeger.
|
|
wat rozengeur. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
aardappelen, varkensfilet, bieten en spinaie!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
wij gingen chique eten
gekookte aardappeltjes met meerval op een bedje van gebakken venkel en witlof heel fijn gesnipperd. Tegen dat ik het op het bord had gekieperd was het nen patat met meerval en de venkel en het witlof erbovenop en ernaast. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag roti, als de huisband tenminste niet vergeet lekkere vulling bij de toko te halen
|
|
Reageer | Pagina <1 11121314> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |