En....wat eten wij vandaag!? |
Reageer | Pagina <1234 14> |
Autheur | |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihihihi engeline toch, schuif gezellig aan en neem kaasfondue mee, kan ik dat ook eens proeven.
vandaag netjes boodschappen gedaan, stampot andijvie, varkenshaasje en voor de pubers hamburgers (vinden ze lekkerder) maar helaas tis schuif andijvie geworden, hebben de zon bijna in de zee zien zakken en een loempia van de chinees op t strand gegeten. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
iemand suggesties voor over 2 uurtjes ongeveer?
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Macaroni met gehakt en pakje erin,
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en wat is het pakje?
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mosselen gehaald! Was aan het twijflen tussen mosselen of bbq maar vertrouwde het weer niet. Eigenlijk jammer, ik zit nu op het terras (en de kinderen in het zwembad)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stoofvlees, aardappelen en brrroccoli met kaas.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren is het toch een uitsmijter voor mijn man geworden en voor mij pannenkoek.Een boer belde dat het stro vandaag gehaald moest worden,dus,,,,aan die arbeit!vandaag met man en dochter en kleinzoon alsnog aan de kaasfondue,dus breienmaar het is al op. maar loempia is ook heerlijk.
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb vanmiddag zo'n grote portie kibbeling op bij de visboer dat ik voorlopig niet aan eten hoef te denken.
Ben op vakantie en zagen hij winkelcentrum een visboer staan. Echt een portie waar je u tegen zegt en een prijs die meeviel. Zo veel krijg je bij ons toch echt niet Hihihihi Maar het was heerlijk. Nu een lekker wijntje en zie straks wel weer verder |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne vakantie Ien!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja wat aten we die andijvie die voor gister bedoeld was en een klein lidl ''magnum'' ijsje toe
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
bij gebrek aan de ingrediënten nodig voor de hiervoor genoemde suggesties heb ik een biefstuk gebakken en die opgegeten zonder iets anders er bij.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Overgeschoten speklappen, die gister op de barbeknoei gelegen hadden, de een-na-laatste boontjes uit de tuin en piepers
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het pakje Bep is de macaronimix,ik gebruik ook wel eens verse groente in mijn macaroni,
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik ratatouille heb gegeten, gooi ik de rest de volgende dag in de blender als basis voor pastasaus, eventueel met een blikje tomaten. Heerlijk met kleine gehaktballetjes en wat strooikaas. Ratatouille is een mengsel van aubergine, courgette, paprika en tomaat. Je kunt de blokjes wokken of gaar maken in de magnetron.
|
|
wat rozengeur. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hm lekkere ideeen komen er langs. ik ga vanavond pasta eten met tonijn en van alles erdoorheen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
En vanavond eten we patatekes bij oma
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Alweer spruitjes met spekjes, aardappelen en draadjesvlees. Koffieijsje van Hertog toe.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb vandaag een grote pan bami gemaakt,lekker met kroepoek ,satésaus en een gebakken ei.ook nog twee bakken in de vriezer,makkelijk voor weer een zaterdag!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ondanks het toch wat miezerige weer vandaag bbq spullen ingekocht voor morgen. Laatste keer dit jaar zeker. Zo niet dan toch.
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Chili "con jack" (Chili con carne met jack Daniels)
Stokbrood, zure room, kaas en homemade guacamole erbij |
|
Groetjes, Tineke
|
|
Reageer | Pagina <1234 14> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |