Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En....wat eten wij vandaag!?

Reageer Reageer Pagina  <1234 14>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 21:49
hihihihi engeline toch, schuif gezellig aan en neem kaasfondue mee, kan ik dat ook eens proeven.
vandaag netjes boodschappen gedaan, stampot andijvie, varkenshaasje en voor de pubers hamburgers (vinden ze lekkerder) maar helaasLOL
tis schuif andijvie geworden, hebben de zon bijna in de zee zien zakken en een loempia van de chinees op t strand gegeten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 16:51
iemand suggesties voor over 2 uurtjes ongeveer?
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 17:08
Macaroni met gehakt en pakje erin,
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 17:13
en wat is het pakje?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 18:04
Ik heb mosselen gehaald! Was aan het twijflen tussen mosselen of bbq maar vertrouwde het weer niet. Eigenlijk jammer, ik zit nu op het terras (en de kinderen in het zwembad)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 18:51
Stoofvlees, aardappelen en brrroccoli met kaas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 18:57
gisteren is het toch een uitsmijter voor mijn man geworden en voor mij pannenkoek.Een boer belde dat het stro vandaag gehaald moest worden,dus,,,,aan die arbeit!vandaag met man en dochter en kleinzoon alsnog aan de kaasfondue,dus breienmaar het is al op. maar loempia is ook heerlijk.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:02
Heb vanmiddag zo'n grote portie kibbeling op bij de visboer dat ik voorlopig niet aan eten hoef te denken.
Ben op vakantie en zagen hij winkelcentrum een visboer staan.
Echt een portie waar je u tegen zegt en een prijs die meeviel.
Zo veel krijg je bij ons toch echt niet Hihihihi

Maar het was heerlijk.
Nu een lekker wijntje en zie straks wel weer verder
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:08
Fijne vakantie Ien!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:30
ja wat aten we die andijvie die voor gister bedoeld was en een klein lidl ''magnum'' ijsje toe
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 21:03
bij gebrek aan de ingrediënten nodig voor de hiervoor genoemde suggesties heb ik een biefstuk gebakken en die opgegeten zonder iets anders er bij.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 21:11
Overgeschoten speklappen, die gister op de barbeknoei gelegen hadden, de een-na-laatste boontjes uit de tuin en piepers
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 09:27
Het pakje Bep is de macaronimix,ik gebruik ook wel eens verse groente in mijn macaroni,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 09:37
Als ik ratatouille heb gegeten, gooi ik de rest de volgende dag in de blender als basis voor pastasaus, eventueel met een blikje tomaten. Heerlijk met kleine gehaktballetjes en wat strooikaas. Ratatouille is een mengsel van aubergine, courgette, paprika en tomaat. Je kunt de blokjes wokken of gaar maken in de magnetron.

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 09:52
Hm lekkere ideeen komen er langs. ik ga vanavond pasta eten met tonijn en van alles erdoorheen
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 12:21
En vanavond eten we patatekes bij oma
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 19:17
Alweer spruitjes met spekjes, aardappelen en draadjesvlees. Koffieijsje van Hertog toe.

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 19:21
ik heb vandaag een grote pan bami gemaakt,lekker met kroepoek ,satésaus en een gebakken ei.ook nog twee bakken in de vriezer,makkelijk voor weer een zaterdag!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 19:47
Ik heb ondanks het toch wat miezerige weer vandaag bbq spullen ingekocht voor morgen. Laatste keer dit jaar zeker. Zo niet dan toch.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 20:36
Chili "con jack" (Chili con carne met jack Daniels)
Stokbrood, zure room, kaas en homemade guacamole erbij
Groetjes, Tineke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns