Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En....wat eten wij vandaag!?

 Reageer Reageer Pagina  <12345 14>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 21:13
vanmiddag pompoensoep met tomaten en heel veel ballekes en stokbrood om te soppen (kermis bij ons en dan is heel de familie er en maken mijn ouders 3 grote potten soep en draait mijn vader een 1000tal ballekes)
en 's avonds een puntzak friet met een goeie kwak mayonnaise, zodat je tot halverwege je onderarm vol hangt met mayonnaise om de laatste friet eruit te krijgen (ook traditie)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 21:16
De nasi van vorige week die een weekje in de diepvriezer had gelegen

Met sate en gebakken ei plus garnituur.

Morgen snijbonen met tartaar en aardappels en tuinkruidensoep met balletjes .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 22:34
Heerlijk, pompoensoep. Altijd als ik een pompoen in huis heb, vind ik dat ik nu eens een ander recept moet opzoeken en toch wordt het dan weer pompoensoep. Met balletjes, anders is het volgens de huisband geen soep. Stukjes kip mogen ook.

Ik heb in de lunchpauze frietjes met echte mayo gegeten op een bankje tegenover Zeeman en Wibra.

Voor morgen heb ik ook snijbonen op het menu staan met rundergehakt, misschien maak ik er hamburgers van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 12:09
Hier in ieder geval verse tomatensoep en verder nog geen idee. Ik duik straks de vriezer wel in en dan kom ik vanzelf iets tegen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Motormuiswimenlidy View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Augustus 2014
Locatie: Europa
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 22:57
Vandaag kipstoofschotel met gepofte kaneelappeltjes gemaakt voor morgen.
Van de rest van de pompoen (bleef over van de stoofschotel) heb ik heerlijke soep gemaakt.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 12:27
Vanavond restjes, bij gebrek aan tijd! Vissticks met rode kool en appmoes en gebakken aardappels
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 12:32
gekookte aardappels,sperciebonen en een gehaktbal.altijd lekker na een weekend van makkelijk(lees frite en bami) eten.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 13:46
Restje Heite Bliksem, met een stukje riblap (want ik ben bang dat het spek en de rookworst al op is)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 14:02
Ik weet het nog niet, het ligt nog bij de Plus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 18:10
Broccoli , tomaten, paprika en een uitje met een sausje van maggi en rijst
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 18:28
Paprikasoep met tomaat/mozzarella salade en brood
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 18:50
Gehaktballetjes, gestoofde prei en aardappelen. Aardbeien met slagroom toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 19:13
na de kermisfestiviteiten is het een krachtvoer geworden
gebakken eikes met stukjes spek en tomaat en een schelleke kaas erover
Back to Top
Motormuiswimenlidy View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Augustus 2014
Locatie: Europa
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 19:23
Vandaag de kipstoofschotel gegeten. Een echte aanrader.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 19:37
rijst, sperciebonen,kippebrokjes uit de marinade, satesaus, voor de niet rijst eter mihoen een ware veldslag in de keuken en stoeien met 4 gaspitten.
Back to Top
Motormuiswimenlidy View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Augustus 2014
Locatie: Europa
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 19:58
Oh lekker satesaus. Dat heb ik hier nog niet kunnen vinden in de winkel. Volgende keer maar meenemen uit Nederland vandaan.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:42
De delhaize hier heeft satésaus.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 11:56
motermuis. goedkoopste pot pindakaas, ketjap, en wat kruiden als gember, knoflook en warm water om te verdunnen, eventueel sambal bij en je hebt satesaus,  tenzij de pindakaas ook een probleem is natuurlijk
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 12:18
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

motermuis. goedkoopste pot pindakaas, ketjap, en wat kruiden als gember, knoflook en warm water om te verdunnen, eventueel sambal bij en je hebt satesaus,  tenzij de pindakaas ook een probleem is natuurlijk



zit dat echt allemaal in de satésaus uit een pot? uit een pot lust ik niet, ik grezzel ervan. maar misschien de zelfgemaakte wel, kan ik er meer gember en look in doen en is die ketjap hetzelfste als ketchup?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 13:31
ketchup is tomatenketchup.ketjap is zoet als het manis is en zout als het asin is.

Ik eet vandaag riblap,piepers en rode kool.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns