Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En wat vinden jullie het leukste

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: En wat vinden jullie het leukste
    Posted: 14 Februari 2014 om 16:42
aan handwerken? Ik geniet van het maken, daarna boeit het me niet meer zo en kan ik het makkelijk weggeven. Ik heb maar een paar dingen voor mezelf gemaakt. Ik geniet ook van het bladeren in boekjes en patronen uitzoeken. Soms kom ik vergeten patronen tegen, oude vrienden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:52
Ik geniet van het uit proberen, zelf patronen maken en als dat lukt ben ik zóóóó happy daar mee.
Maar ook het maken voor andere, als ze er zo blij mee zijn doet mij dat ook zo goed.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:13
snuffelen, het maken en het (meestal) blije gezicht als het in ontvangst word genomen
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:16
Het vinden van patronen vind ik super (en krijgen ), het uitzoeken van garen vind ik tot op zekere hoogte ook erg leuk al kan ik het zat worden als ik er niet helemaal uitkom, het breien en haken vind ik ook wel leuk, als het maar lukt en niet te lang duurt voor ik het resultaat zie. En, bij elke hobby heb ik dat, ik vind het geweldig om iets nieuws te leren het moet een uitdaging blijven. Zo vond ik de cal deken op het laatst vervelen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 19:13
Snuffelen, snuffelen aan de wol, snuffelen aan blaadjes, gieren van de lach als in zo'n 70-ties blad een gehaakte/breide doorkijk bruidsjurk staat.
Het op de bank zitten met breinaalden & snorremans (die van het begrijpende huisdier soort).
Uhm als het lekker gaat en ik niet per ongeluk ergens een steek heb laten vallen (gister nog).
Als ik iets snap wat er van te voren razend moeilijk uitzag.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 21:23
Van de voorpret. Het uitzoeken van het patroon, het uitzoeken van het garen. En dan de eerste start, uitproberen. Na 2 toeren wordt het eigenlijk een soort van sleur, lekker ontspannend en zeker ook genieten. maar de spanning van de voorpret en de uitzoekerij vind ik beslist leuker.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 22:23
het zien groeien van je werkstuk ,het liefst eigen idee helemaal zonderpatroon
en het geniet van bv mijn kleindochter met de aardbeien muts op.
of van haar gezicht als ze een draadje uit de knuffel heeft gepeuterd.
en er een pleister op het gat zit, en ze komt vragen of Bep hem beter kan maken.daar doe je het voor
oant Sjen
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 22:27
Wolletjes kopen
Groetjes jenny
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 09:19
Het uitzoeken van een patroon, het kopen van wol, het haken zelf, het in elkaar zetten van iets en het het resultaat is natuurlijk het allerleukst.
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 10:18
Het breien zelf natuurlijk... en de voldoening als het klaar is :-)
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 08:52
het zoeken van patronen
het kopen van patronen en boeken (de kast puilt uit)
het krijgen van patronen
het kopen van wol en katoen (kan ik niet genoeg van hebben)
en andere hebbedingen om te haken en breien
het uitzoeken van nieuw project
het haken of breien zelf
het weggeven van de gemaakte spullen

groet nia
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 17:38
Het maken en de blije gezichten van de ontvangers
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 19:44
Het zoeken naar patronen, maar ook de kick als je een patroon het gemaakt waarvan je denkt........dit kan ik niet, hier snap ik geen bal van en dat dit toch lukt. Breien met bloed, zweet en tranen.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 22:31
Het vinden van de juiste wol bij het juiste patroon
De voldoening als het voor het eerst gelukt is een sok te breien
Mijn dochtertje die zegt dat dit de lekkerste sok is die ze ooit gehad heeft, vraagt of ik er nog een hele stapel wil breien en papa stom vindt omdat die alleen maar zegt dat je voor vijf euro drie paarmsooken bij de HEMA kunt kopen
Lekker voetbal of schaatsen kijken terwijl de breinaalden zachtjes klikken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns