Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

engels

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: engels
    Posted: 15 December 2011 om 20:40

hoi allemaal

ik baal er zo van dat alle leuke patroontjes in het engels zijn het lukt me maar niet om dat te doen misschien ligt het aan mij??? zijn er meer dames die dat hebben of ligt het aan mij, het lijkt wel dat de engelse zo veel mooie dingen maken waarom worden engelse boekjes, patronen niet naar het nederlands vertaald je zou toch denken dat wij nederlandse handwerk gekken daar gretig gebruik van zouden gaan maken in nederland zijn bijna geen haakpatronen die echt zo leuk zijn bah echt balen.

groetjes elma mulder

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 20:59
Misschien helpt het als je één haak- of breiboekje in het Engels koopt en de lijst met afkortingen en uitleg enzo kopieert en naast je patronen legt. Op een gegeven moment denk je dan in het Engels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 21:01

daar heb ik nou wat aan dat ga ik zeker proberen heel erg bedankt hier ben ik blij mee ik ga op zoek naar een engels boekje.

groetjes elma mulder

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 21:10
Mocht dat moeilijk zijn, op de boekenfestijnen of hoe die dingen heten, zijn altijd wel Engelse te koop. Ik heb er zelf één, nooit gebruikt, want een tip geven is makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan.

Het heet Oneskein 30 quick projects to knit and crochet, dus breien én haken. Achterin staat hoe je alles moet doen.

Mocht je het willen hebben geef je adres dan in een PM. In ruil voor een poppenkleertje voor de Baby Born?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 00:03
Elma, je hebt mail
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 09:46
Er zijn natuurlijk veel meer Engelstalige handwerksters dan Nederlandstalige, helemaal als je alle mensen erbij optelt die Engels niet als moedertaal hebben maar wel in het Engels werken (waaronder veel Nederlanders!). Daarom is het aanbod zo groot, denk ik.

Ik kan alleen maar zeggen: het went echt! De termen die aan bod komen, zijn natuurlijk redelijk beperkt, zoals Magtelt al zei: met een vertaallijstje kom je vaak al een heel eind. En anders vraag je het maar hier! Je zult zien, over een tijdje is al dat Engels voor jou geen enkel probleem meer en maak je alles wat je wilt maken.

Ik merk het nu ook met frivolité/tatting: dat ben ik aan het leren, maar daar is dus écht nauwelijks Nederlandse info over te vinden. Om de een of andere reden wordt dat in Nederland bijna niet meer gedaan, dus ik heb het mezelf geleerd mbv Engelstalige websites en filmpjes. Ik ken de Nederlandse termen niet eens!

Veel succes!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 09:59

nou ik ga het in ieder geval proberen (opnieuw) jullie zijn zo positief dat ik gewoon weer moed krijg om het te gaan proberen, he wat moet ik zonder jullie

groetjes elma

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 16:02
je kunt ook vertaal schema's vinden op de site van charami en kookeroekidoo Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns