er is er een jarig HOERA! HOERA! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 December 2021 om 09:58 |
dat kun je wel zien dat is Magtelt ![]() Magtelt van harte gefeliciteerd! en een mooi, gezond en tevreden nieuw levensjaar gewenst ![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Magteld,
Weer een jaar erbij . Van harte .en nog vele gelukkige en gezonde jaren . Als ik het goed heb is Ton na jou aan de beurt de exacte datum weet ik niet ,maar er zitten niet veel dagen tussen of het is al geweest . |
|
![]() |
|
Chrissie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Gefeliciteerd, en moge er nog vele poppen genieten van jouw hobby.
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5788 |
gefeliciteerd
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Nog net op tijd. Gefeliciteerd Magtelt. Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt in deze rare tijd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Hartelijk dank allemaal. Mijn kado's kwamen via internetbestellingen met de post, er komt visite op Tons verjaardag a.s. dinsdag. Ik heb de dag een online sessie van de sportschool gedaan en toen alle poppen, die er nog zijn, op zolder neergezet op bankjes en stoelen, dat was mijn verjaarsviering. In de middag heb ik mezelf geleerd tunisch rond te haken. Of het helemaal volgens het boekje gaat, denk ik niet, maar er hangt iets ronds aan de naald.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Magtelt, beter laat dan nooit maar alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Dank je wel. 74 is nog niet zó bizonder, maar volgend jaar is het 75!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
van harte gefeliciteerd
dat je nog maar in gezondheid vele poppen mag aankleden |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |