|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23745 |
Posted: 13 Oktober 2008 om 08:56 |
De laatste dingen, de oude NES met robot plus spel en wat spellen en lege doosjes gaan naar de laatste bieder, dan is alles weg. Hij heeft al betaald en Ton claimt nu net de tafel met mijn laptop om in te pakken. Onze zoon was de Nintendoër, vooral Zelda, hij had alle versies en nu ook de Wii, maar de eerste Nes had hij laten staan, de super met een aangepast dinges om diskettes in te doen, heeft hij wel meegenomen, en de 64 ook. Het pistool en het spel Gunman had hij aan een vriend gegeven, maar de robot is nu verzonden aan een verzamelaar. Hij werkte niet goed, de kinderen bedienden de knoppen met de hand, terwijl de andere de joystick hanteerde, het was voor de gein. Ton heeft wel een packmanspel voor op tv. Verder spelen we op de pc. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 13 Oktober 2008 om 10:48 |
|
OKE. LEUK DAT JULLIE ZOON OOK ZO'N FAN VAN NINTENDO IS. MARCO HEEFT OOK ENORM VEEL ZELDA GESPEELT EN AF EN TOE PAKT HIJ HET WEER OP. SPEELT HIJ HET SPEL VOOR DE ZOVEELSTE KEER. DIE DINGEN ALS DE ROBOT EN PISTOLEN DIE JE ER BIJ KON KOMEN ZIJN EIGENLIJK ALLEMAAL NIET ZO GOED GEWEEST. HET WAS MEER LEUK OM ER BIJ TE HEBBEN MAAR NIET OM ER FANATIEK MEE TE SPELEN. MARCO HEEFT GELOOF IK GEEN ROBOT. WEL VERSCHILLENDE PISTOLEN. IK MOET ALTIJD EEN BEETJE LACHEN OM DE MENSEN DIE BIJ ONS SPULLEN OP KOMEN HALEN EN DAN VERBAASD KIJKEN NAAR MARCO DIE 26 JAAR IS EN EEN HELE HOEK VOL NINTENDO SPULLEN HEEFT STAAN. CONSOLES EN KNUFFELS. KARTJES EN POPPETJES VAN PLASTIC. WE HEBBEN ZELFS MONOPOLY GEKOCHT. VORIG JAAR VAN MIJ GEKREGEN VOOR SINTERKLAAS. VEEL TE DUUR EIGENLIJK. MAAR IK HEB HET TOEN MAAR MET EEN KLEINER CADEAUTJE GEDAAN. WE VONDEN HET ALLEBEI ZO VRESELIJK LEUK.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 13 Oktober 2008 om 11:09 |
|
Was er een Nintendo Monopoly? Ik heb er wel een van Star Wars, waarvan ook het meeste vintage spul in de verkoop is geweest, dat heeft twee nieuwe bedden opgeleverd. Onze kinderen zijn uit 1976 en 1974, Menno was iets van 9 toen we op de camping het arcadespel Kungfu ontdekten en Ton dat later in de speelgoedwinkel op de Nintendo zag. Ton lette nooit op verjaardagen enzo, die kwam er gewoon mee binnen, onze dochter had er ook lol mee, met prinsesjes van Mario. En Zelda was een familiegebeuren, ik hield landkaarten bij en later liedjes voor de ocarina. We deden allemaal suggesties, het leek wel een film, waarvan je zelf het scenario bepaalt.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 13 Oktober 2008 om 11:40 |
|
Hoi Rita Als ik een winkeltje moest hebben laat ik het je altijd weten |
|
![]() |
|
NaJa
Hobbywonder
Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
Posted: 13 Oktober 2008 om 16:30 |
|
Ergens is er iemand... die net msn opnieuw heeft ontdekt en wat ligt te rommelen terwijl ze hoopt dat alles voor de bruiloft in orde komt. |
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 13 Oktober 2008 om 19:16 |
|
Haar eigen bruiloft? Een mooie dag toegewenst.
Ergens is er iemand die een dropje voor een zere keel zocht en vond. En die de Dirkpuzzel heeft gemaakt en ingestuurd per mail. En die polswarmers voor haarzelf op de pennen heeft gezet. En die er net aan dacht dat het restaurant voor receptie en diner failliet ging in het weekend voor haar bruiloft (maandags). Gelukkig bood Bowlingcentrum KNIJN uitkomst, net geopend en kon wel wat nieuwe klandizie gebruiken, dus die hadden de bloemenman bij het dichte restaurant een handvol visitekaartjes gegeven. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
culimieke
Duizendpoot
Lid sinds: 24 November 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 196 |
Posted: 14 Oktober 2008 om 08:04 |
|
piep
hey meiden, ik ben aan t dromen, maar de droom is uitgekomen, wij zitten in tel aviv (israel, stralende zon, 30gr) maar heb toch een handwerkje mee, ben muizekopjes aan t haken in hele fijne katoen vr de verpleegsters die me maandelijks een dagje goed verzorgen voor hun nieuwjaar, moeten 19stuks worden, heb tweede net af, moet nog wel oogjes en mondjes borduren maar dat is voor thuis heb hier trouwens al een breiwinkeltje gezien, piepklien maar stampvol met breiwol. shalom mieke |
|
![]() |
|
NaJa
Hobbywonder
Posted: 14 Oktober 2008 om 09:12 |
|
Jep, haar eigen bruiloft. Dat meen je toch niet van je restaurant??? Vreselijk! Ergens is er iemand die zich zorgen maakt omdat de zangeres voor de mis niets meer van zich laat horen nadat ze het voorschot gestort heeft gekregen. |
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 14 Oktober 2008 om 11:54 |
|
Kun je het bedrag nog terugboeken? Dan hoor je wel van haar.
Achteraf was het wel grappig van dat failiisement, alleen moesten we iedereen die een kaart had gekregen opbellen, maar je hebt dan wel een sterk verhaal. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 14 Oktober 2008 om 14:49 |
|
EN TOEN? MOCHT JE GRATIS BOWLEN TIJDENS HET FEEST? HEBBEN WIJ OOK GEDAAN. EERST EEN UUR BOWLEN MET DE DAGGASTEN EN DAARNA MET Z'N ALLEN GESTEENGRILD. DE RECEPTIE HEBBEN WE 'S MIDDAGS GEHOUDEN. WE VONDEN HET VEEL LEUKER OM 'S AVONDS WEER MET ELKAAR TE ZIJN. MAAR JE ZULT FLINK GESTRESST HEBBEN TOEN JE HOORDE DAT HET RESTAURANT FAILLIET GING.
|
|
|
Groetjes, Clara
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 14 Oktober 2008 om 19:25 |
|
Nou we gingen vrijdagovond nog even voor de laatste bespreking en hoorden van de bloemenman, die met zijn stal voor het restaurant stond, dat de eigenaar het hazenpad had gekozen, maar dat bowlingcentrum Knijn voor alle gedupeerden wel wat kon regelen, dus het was eerst een schrik en meteen een oplossing. Mijn moeder, zus en ik om de beurt de familie en kennissenkring opbellen, mijn schoonmoeder en schoonzus hun kennissen en familie, allemaal in het weekend en maandag was het een stralende dag 28 mei 1973, het jaar van de hittegolven, foto's in het Floriadepark bij de rhodondendrons. Het was nog in het ouwe stadhuis van Amsterdam, de Stopera bestond nog niet. Maar gebowled hebben we niet, het was daar zo druk.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
NaJa
Hobbywonder
Posted: 15 Oktober 2008 om 16:30 |
|
Ik denk niet dat ik het kan terugboeken. Wel gelukkig dat je nog zo snel een andere locatie hebt gevonden he. Ik hoop ook op hittegolven die dag, maar dat gebeurt niet zo snel in de winter he. |
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
Dansk
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Posted: 15 Oktober 2008 om 19:23 |
|
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 16 Oktober 2008 om 15:57 |
|
Ik heb alleen het plaatje ontvangen, maar ik kan altijd een ander buikig popje haken en dan voor de aankleding naar het plaatje kijken. Het is wel een erg leuke Mario.
Dan is het nu nog zoeken naar een Link. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Tinkerbel
Hobbywonder
Posted: 16 Oktober 2008 om 23:50 |
|
Ergens is iemand aan het..... BALEN omdat de offerte van de aannemer veeeeeeel hoger uit is gevallen dan verwacht
dus dat wordt toch een heleboel maar zelf doen en een paar dingen aanpassen..... en dat wordt dus ook nog langer minder tijd voor hobbydoos
|
|
|
Groetjes
|
|
![]() |
|
Tinkerbel
Hobbywonder
Posted: 16 Oktober 2008 om 23:53 |
|
Link van een gehaakte Link https://www.yousendit.com/download/Y2o4dFdRaFI4aU5jR0E9PQ Let op: maar 7 dagen beschikbaar |
|
|
Groetjes
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 17 Oktober 2008 om 17:35 |
|
Bedankt voor de link van de Link.
Ergens zit iemand te genieten van een kop lekkere dikke pompoensoep met gehaktballen en paprikastukjes. Die iemand heeft ook 4 bolletjes wol bij Blokker gehaald voor € 2,95 plus de film Golden Compass, en twee breiboeken en één handwerkboek uit de bieb. Die gaat een mooi weekend beleven. Ook gewone leesboeken, maar die haal ik 1 of 2 x per week en lees ik in bed. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 18 Oktober 2008 om 13:53 |
|
DAAR BEN IK WEER. HEB EVEN EEN PAAR DAGEN VAKANTIE GEHOUDEN. ZELFS VAN HET FORUM. HARTELIJK BEDANKT VOOR MARIO. EN LINK IS OOK SUPER. MAGTELT IK HEB MARIO WEL COMPLEET EN ZAL HEM EVEN DOORSTUREN NAAR JE. HIJ IS FANTASTISCH MAAR ZIET ER INGEWIKKELD UIT OMDAT HET JAPANSE TEKENS ZIJN. BEN ERG BENIEUWD. |
|
|
Groetjes, Clara
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |