Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ergernissen!

Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:27
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als ik met Saskia of Royal middenin een naald van meer dan 100 steken ben en er blijkt een gebroken draad aan elkaar geknoopt te zijn. Ik erger me dan ook aan mezelf, want ik had er een bol van gemaakt en het toen niet gemerkt. Ik haal de halve naald toch maar steek voor steek uit en mopper bij elke steek.

Nog erger, tot de 97e steek komen en dan terugmoeten .... 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:40
dat van die knoopjes daar erger ik me ook aan . Ik maak dan nu ook eerst een bol .

Mocht verlies een rede zijn knoop de boel dan niet aan elkaar maar laat het gewoon los dan kom je het makkelijker tegen .
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:45
ik wil me niet meer ergeren, erger me dagelijks al genoeg en dat geeft stress :P
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:02
Ik erger me niet meer aan de bollen wol,ik rol ze eerst altijd op zitten er knopen begin ik een nieuw bolletje soms gaat dat  heel lang  goed en later zit je weer met een stuk of 3 bolletjes maar zonder knopen
Willy
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:05
tot hiertoe nog niet veel knoopjes in de wol gehad. En als ze erin waren, dan had ik ze zelf gemaakt  ;-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:21
Mijn katten hebben overigens ook een lijst van ergernissen:

Ze doen de deur niet snel genoeg open (hoezo kattenluikje?)
Ze wachten te lang met eten geven.
We krijgen niet zo vaak op een dag kattensnoepjes (maar 5 x)
Ze zitten altijd op onze favoriete stoelen
Het bed is te klein voor één vrouw en twee katten, die niet vlakbij elkaar willen liggen
Waarom jagen ze de loebas van de buren niet uit de tuin, moeten we dat soms zelf doen?
Moet die muziek aan op zolder bij het strijken van de was?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:52
Ik erger me omdat het brood bij de bakker duurder is geworden, en dat ze dan doodleuk zeggen dat dat door de BTW verhoging komt, terwijl op brood nog steeds 6% BTW zit! En ik erger me nog meer dat ik toch dat brood blijf kopen omdat het brood uit de supermarkt niet voor iedereen hier thuis voldoet.

Hmm....... therapeutisch hè? Inderdaad, weet je wat, ik ga gewoon weer brood uit de supermarkt kopen, ze bekijken het maar! Evil Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 14:07
 daar is het brood ook duurder zag ik . .

Nu zijn ze onze super aan het verbouwen en als service hebben ze een pendelbusje ingezet.
Je kunt kiezen uit een aantal supermarkten in de omgeving ,Dat vind ik nu weer wel service .
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 14:14
hoi,
mag ik mijn man even bij de vuilnis zetten?onder t mom ; vuilnisman mag deze zak ook mee?
zo af en toe dan he!
groetjes marian
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 15:46
LOLLOLLOL Marian
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 15:47
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi,
mag ik mijn man even bij de vuilnis zetten?onder t mom ; vuilnisman mag deze zak ook mee?
zo af en toe dan he!
groetjes marian

Ja hoor Wink
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 16:17

hoi,
zo af en toe dan he!
groetjes marian

Big smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile

Back to Top
ampie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ampie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:55
ik erger me eraan dat het haken niet wil lukken!!! bah! ik dacht als ik mezelf kan leren breien, moet dat haken toch ook lukken... grrrr.
morgen maar weer een poging, want opgeven is natuurlijk ook geen optie... Big smile
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 20:47
ik erg me aan voorlichters van het bedrijf waar ik werk. die willen tussen neus en lippen door ff zorgen dat we harder gaan werken zodat het bedrijf meer winst maakt maar wij zien dus niks van die winst terug in ons salaris of wellicht een aardigheidje.

Ik ben misschien wsw verklaart maar ik ben echt niet achterlijk..ik ga dus lekker niet harder werken dan ik al doe LOL
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 20:52
ik erger me aan de prachtige bol zwarte pluisjeswol waar ik niks mee kan met haken, en waar ik een prachtig gebreide sjaal van heb gezien (maar dat realiseerde ik me later pas)

Oh en honden kun je prima leren niet op stoelen of banken te komen.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:20
Ik erger me aan mezelf omdat ik net de ogen van de uilenmuts er verkeerd op heb gezet grrrr.
Oké ga ik wel weer veranderen....
De ogen erop naaien kost me meer moeite dan de hele muts hakenAngry
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:20
ik erger me aan mijzelf, kwil van alles, maar doe niets, heb een middenoor en een gehoorgang onsteking, moet ibuprofen gaan kopen, want ik heb pijn, maar geen fut, rot stukje lopen en 2 weken terug is mijn fiets gestolen uit de tuin, mijn brommer doet het niet, De kat zit zichzelf in de weg,ze  wil naar buiten, maar het regent, en ik maar blijven lopen om de deur open te doen, kortom grrrrrrrrrrrrr.
groetjes margriet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:41
En die kat loopt zich ook te ergeren, want als je binnen de douche kunt aan- en uitzetten, waarom kun je dat buiten dan ook niet?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:44
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En die kat loopt zich ook te ergeren, want als je binnen de douche kunt aan- en uitzetten, waarom kun je dat buiten dan ook niet?
LOL
groetjes margriet
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 22:50

hoi,
zo af en toe dan he!
groetjes marian

Hihihihihi dat gevoel ken ik ook wel  ja, maar  ik wil hem wel terug hoor voor het de verbranding ingaat Wink

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns