Ergernissen! |
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Autheur | ||
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Oktober 2012 om 23:02 |
|
|
Mijn buurvrouw die haar hond niet uitlaat maar in de achtertuin laat poepen en plassen!
's Zomers kan ik niet buiten zitten omdat het naar amoniak ruikt en mijn coniverenhaag is inmiddels helemaal dood
![]() |
||
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
Gerbera
Hobbyguru
Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Oktober 2012 om 23:06 |
|
|
Ha ha brood duurder door de verhoogde btw
Nou werk ik toevallig bij de bakker maar bij ons is het niet duurder geworden hoor,en als het duurder wordt komt het door de mislukte oogsten in amerika Nu heb je ook wel onterecht zeurende klanten en daar erger ik me soms aan,dan denk ik bij mezelf , met een glimlach ja tuurlijk de volgende klant. En wat ik echt het allerergste vind is dat ze al een tasje vragen als ze een halfje brood nemen ,terwijl we altijd vragen als alles afgehandeld is of het zo meegaat ofdat ze een tasje willen. Echt ik haat dat,zo dat is eruit Groetjes jenny |
||
|
Groetjes jenny
|
||
![]() |
||
malofa
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Oktober 2012 om 05:38 |
|
Hier in thailand doet met heel veel op de scooter (en die dingen gaan snel, 80-100 km/uur) Vaak zie je dan papa rijden, en mama achterop met een baby los in de armen. Ze halen je dan in alsje in de auto zit.......... Heb gelukkig nog nooit een baby op straat ien liggen na een ongeluk. Maar ja......... cultuurverschil zeggen ze dan. Volgens mij is het gewoon belachelijk stom zijn |
||
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
||
![]() |
||
m'jo
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Oktober 2012 om 12:24 |
|
een opkikkertje voor jou........... |
||
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
||
![]() |
||
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Oktober 2012 om 10:33 |
|
|
Ik erger mij vandaag dat ik naar de stembus moet ,wat haalt het uit ze weten toch al wie ze gaan nemen en doen hun eigen zin (rotzakken) pfffff
|
||
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 19:25 |
|
|
Aan de zeiker die in onze brievenbus geplast heeft: ik hoop dat u morgen opstaat met korte armpjes en vééél jeuk.
![]() voila, dat doet deugd
![]() |
||
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 19:30 |
|
|
Hè, wat vervelend Ellebelle, wie doet nu zoiets
![]() Ik erger me aan het feit dat er hier op het forum de laatste dagen steeds topics verdwijnen / gesloten worden zonder verder commentaar. Ik neem aan dat Renske dat doet, en dat mag ze als eigenaar van dit forum natuurlijk ook doen, maar ik vind het wel erg vervelend dat ze niet even de moeite neemt om te zeggen: ik sluit dit topic, want... Dat is wat een goede moderator zou doen, mensen zomaar de mond snoeren lijkt een beetje dictatorachtig. |
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 19:32 |
|
|
ja, gewoon zeggen slotje erop en dat je nietmeer kan reageren maar wel nog lezen....en dan na aan tijdje verwijderen. Want als je enkele dagen niet komt en je zoekt een bepaald onderwerp is dat eigenlijk een beetje vervelene
|
||
||
![]() |
||
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 19:34 |
|
Wat een zeikerd zeg hij had zeker geen tena's bij zich. en ik hoop dat hij krijgt wat je hem toewens.
|
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 19:42 |
|
Ja, bovendien wordt het dan ook duidelijker voor mensen wat wel en niet kan volgens Renske. Nu moeten we daar maar naar raden. |
||
![]() |
||
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 20:13 |
|
|
ja pluk daar ben ik het helemaal mee eens, we zouden haast zelf een moderator aanwijzen en zeggen hou jij de boel in de gaten, er zal dan zeker minder gedoe zijn hier, nu lijkt het erop:jullie zoeken het maar uit: we zijn allemaal volwassen dat weet ik ook wel, maar in de echte wereld gaat het allemaal niet zo als in sprookjes en zelfs daar heb je roodkapje en de boze wolf
|
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 20:13 |
|
|
Ik gek van die dokters word die geen doorverwijzing willen geven. En dat je dan weer heen moet op spreekuur, terwijl het gewoon om een controle afspraak gaat.
En waarom Precies het geld, dan kunnen ze de doorverwijzing declareren , en o wee als ik hem niet krijg. Dan word het niet gezellig. |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 20:32 |
|
@ doortje: Het is Renskes forum (hoezeer sommige mensen ook denken dat het van hun is ), als zij het niet wil, houdt het echt op. Natuurlijk kunnen we vragen of mensen de boel in de gaten houden, maar die mensen kunnen dan niet echt iets doen. Ze kunnen bijvoorbeeld geen topics sluiten. Alleen maar 'slotje, slotje!' roepen, en dan zijn er natuurlijk ook weer mensen die dat niet serieus nemen en mensen die bepaalde mensen graag als moderator willen en andere mensen juist weer helemaal niet. Als Renske zou zeggen: deze mensen zijn moderator, is dat voor iedereen duidelijk, heeft ze er zelf veel minder werk aan en loopt het hier allemaal veel minder vaak uit de hand.Dit is gewoon een vrij groot forum waarop veel persoonlijke dingen gedeeld worden, met relatief veel mensen die wat minder handig zijn met de computer. Dat kan niet zonder moderatoren als je het mij vraagt, hoe gezellig het hier vaak ook is. Maar ja, dat hebben we van de zomer (en eerder) ook al gezegd, en daar wordt helaas tot nu toe niks mee gedaan. |
||
![]() |
||
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 21:14 |
|
Ik wens mijn collega hetzelfde toe. Vandaag was hij niet zo vriendelijk, ik kreeg binnen een uur al 5 dingen naar mijn hoofd geslingerd die ik fout had gedaan, hij heeft extra iets verdraaid, waardoor ik het moeilijk in elkaar kon zetten en gezegd dat ik mijn werk ronduit slecht doe zonder verbetering en dat als hij zo zou moeten werken waar hij de competenties en vaardigheden niet voor had, hij toch echt een andere baan zou gaan zoeken. Ik zei nog dat het een duidelijke hint was, maar volgens hem was het geen hint. Ik ben ook op zoek naar een andere baan, niet omdat ik vind dat ik vaardigheden mis, maar omdat ik niet met een bepaalde collega om kan gaan en het maar een heel klein bedrijf is. Eikel (om in herstthema te blijven
|
||
|
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 21:19 |
|
|
morgen in de krant
'epidemie van korte-armen-en-veel-jeuk-griep' |
||
||
![]() |
||
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Oktober 2012 om 22:00 |
|
|
Zazia gewoon vragen of hij terug in de boom gaat hangen meid.
Ik zie die korte armen en jeuk al voor me
|
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 11:09 |
|
|
een megastrijk! Bah, maar het is mijn eigen schuld, had ik vorige week maar moeten strijken ipv haken
|
||
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 11:13 |
|
Ik word soms echt gillend gek van al die was. |
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 11:15 |
|
|
dat is nooit eens helemaal weg hé....
|
||
||
![]() |
||
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 11:20 |
|
|
administratie afhandelen, van onszelf redelijk onder controle,van mn pas overleden moeder, dramatisch. alles af en opzeggen, huisje leeg enz enz.sommige dingen gaan vrij simpel met 1 telefoontje, bij anderen moet je door een betonnen muur of zo
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |