Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ergernissen!

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:02
Mijn buurvrouw die haar hond niet uitlaat maar in de achtertuin laat poepen en plassen!  Angry

's Zomers kan ik niet buiten zitten omdat het naar amoniak ruikt en mijn coniverenhaag is inmiddels helemaal dood  Disapprove   Cry
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:06
Ha ha brood duurder door de verhoogde btw
Nou werk ik toevallig bij de bakker maar bij ons is het niet duurder geworden hoor,en als het duurder wordt komt het door de mislukte oogsten in amerika
Nu heb je ook wel onterecht zeurende klanten en daar erger ik me soms aan,dan denk ik bij mezelf , met een glimlach ja tuurlijk de volgende klant.
En wat ik echt het allerergste vind is dat ze al een tasje vragen als ze een halfje brood nemen ,terwijl we altijd vragen als alles afgehandeld is of het zo meegaat
ofdat ze een tasje willen.
Echt ik haat dat,zo dat is eruit
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 05:38
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

Shocked 6 jaar???

Onvoorstelbaar hé. Ik sta niet snel met mijn mond vol tanden maar toen wel.

Wij wonen boven een klein supermarktje dat ook open is op zondag, en wat ik al gezien heb hoe sommige ouder hun kind in de auto vervoeren. Je houdt het niet voor mogelijk. En elke keer draait mijn maag om. Hoe kan je zo nonchalant zijn?

Ik zie ook van alles gebeuren als het gaat om vervoer van kindere. Kippenvel bezorgd het me af en toe zo overantwoord met je kind om gaan. Niet te geloven. Het is zo enorm gevaarlijk. Ook op dat kleine stukje wat je dagelijks rijd je zou maar eens moeten remmmen. Je kind wordt gelancheerd.

Hier in thailand doet met heel veel op de scooter (en die dingen gaan snel, 80-100 km/uur)
Vaak zie je dan papa rijden, en mama achterop met een baby los in de armen. Ze halen je dan in alsje in de auto zit.......... Heb gelukkig nog nooit een baby op straat ien liggen na een ongeluk.

Maar ja......... cultuurverschil zeggen ze dan.
Volgens mij is het gewoon belachelijk stom zijn 

Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 12:24
Originally posted by ridder204 ridder204 wrote:

ik erger me aan mijzelf, kwil van alles, maar doe niets, heb een middenoor en een gehoorgang onsteking, moet ibuprofen gaan kopen, want ik heb pijn, maar geen fut, rot stukje lopen en 2 weken terug is mijn fiets gestolen uit de tuin, mijn brommer doet het niet, De kat zit zichzelf in de weg,ze  wil naar buiten, maar het regent, en ik maar blijven lopen om de deur open te doen, kortom grrrrrrrrrrrrr.

een opkikkertje voor jou........  een opkikkertje voor jou...........
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 10:33
Ik erger mij vandaag dat ik naar de stembus moet ,wat haalt het uit ze weten toch al wie ze gaan nemen en doen hun eigen zin (rotzakken) pfffffClown
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:25
Aan de zeiker die in onze brievenbus geplast heeft: ik hoop dat u morgen opstaat met korte armpjes en vééél jeuk.

Angry

voila, dat doet deugd LOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:30
Hè, wat vervelend Ellebelle, wie doet nu zoiets Angry

Ik erger me aan het feit dat er hier op het forum de laatste dagen steeds topics verdwijnen / gesloten worden zonder verder commentaar. Ik neem aan dat Renske dat doet, en dat mag ze als eigenaar van dit forum natuurlijk ook doen, maar ik vind het wel erg vervelend dat ze niet even de moeite neemt om te zeggen: ik sluit dit topic, want... Dat is wat een goede moderator zou doen, mensen zomaar de mond snoeren lijkt een beetje dictatorachtig.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:32
ja, gewoon zeggen slotje erop en dat je nietmeer kan reageren maar wel nog lezen....en dan na aan tijdje verwijderen. Want als je enkele dagen niet komt en je zoekt een bepaald onderwerp is dat eigenlijk een beetje vervelene Ermm

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:34

Aan de zeiker die in onze brievenbus geplast heeft: ik hoop dat u morgen opstaat met korte armpjes en vééél jeuk.

Angry

Wat een zeikerd zeg  hij had zeker geen tena's bij zich. en ik hoop dat hij krijgt wat  je hem toewens.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:42

ja, gewoon zeggen slotje erop en dat je nietmeer kan reageren maar wel nog lezen....en dan na aan tijdje verwijderen. Want als je enkele dagen niet komt en je zoekt een bepaald onderwerp is dat eigenlijk een beetje vervelene Ermm

Ja, bovendien wordt het dan ook duidelijker voor mensen wat wel en niet kan volgens Renske. Nu moeten we daar maar naar raden.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:13
ja pluk daar ben ik het helemaal mee eens, we zouden haast zelf een moderator aanwijzen en zeggen hou jij de boel in de gaten, er zal dan zeker minder gedoe zijn hier, nu lijkt het erop:jullie zoeken het maar uit: we zijn allemaal volwassen dat weet ik ook wel, maar in de echte wereld gaat het allemaal niet zo als in sprookjes en zelfs daar heb je roodkapje en de boze wolf
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:13
Ik gek van die dokters word die geen doorverwijzing willen geven. En dat je dan weer heen moet op spreekuur, terwijl het gewoon om een controle afspraak gaat.
En waarom

Precies het geld, dan kunnen ze de doorverwijzing declareren , en o wee als ik hem niet krijg. Dan word het niet gezellig.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:32
Originally posted by doortje doortje wrote:

ja pluk daar ben ik het helemaal mee eens, we zouden haast zelf een moderator aanwijzen en zeggen hou jij de boel in de gaten, er zal dan zeker minder gedoe zijn hier, nu lijkt het erop:jullie zoeken het maar uit: we zijn allemaal volwassen dat weet ik ook wel, maar in de echte wereld gaat het allemaal niet zo als in sprookjes en zelfs daar heb je roodkapje en de boze wolf

@ doortje: Het is Renskes forum (hoezeer sommige mensen ook denken dat het van hun is Wink), als zij het niet wil, houdt het echt op. Natuurlijk kunnen we vragen of mensen de boel in de gaten houden, maar die mensen kunnen dan niet echt iets doen. Ze kunnen bijvoorbeeld geen topics sluiten. Alleen maar 'slotje, slotje!' roepen, en dan zijn er natuurlijk ook weer mensen die dat niet serieus nemen en mensen die bepaalde mensen graag als moderator willen en andere mensen juist weer helemaal niet. Als Renske zou zeggen: deze mensen zijn moderator, is dat voor iedereen duidelijk, heeft ze er zelf veel minder werk aan en loopt het hier allemaal veel minder vaak uit de hand.

Dit is gewoon een vrij groot forum waarop veel persoonlijke  dingen gedeeld worden, met relatief veel mensen die wat minder handig zijn met de computer. Dat kan niet zonder moderatoren als je het mij vraagt, hoe gezellig het hier vaak ook is.
Maar ja, dat hebben we van de zomer (en eerder) ook al gezegd, en daar wordt helaas tot nu toe niks mee gedaan.

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 21:14

Angry

Jij kunt mensne ook iets toewensen. Beter als wat sommige mensen anderen toewensen.
Ik wens mijn collega hetzelfde toe. Vandaag was hij niet zo vriendelijk, ik kreeg binnen een uur al 5 dingen naar mijn hoofd geslingerd die ik fout had gedaan, hij heeft extra iets verdraaid, waardoor ik het moeilijk in elkaar kon zetten en gezegd dat ik mijn werk ronduit slecht doe zonder verbetering en dat als hij zo zou moeten werken waar hij de competenties en vaardigheden niet voor had, hij toch echt een andere baan zou gaan zoeken. Ik zei nog dat het een duidelijke hint was, maar volgens hem was het geen hint. Ik ben ook op zoek naar een andere baan, niet omdat ik vind dat ik vaardigheden mis, maar omdat ik niet met een bepaalde collega om kan gaan en het maar een heel klein bedrijf is. Eikel (om in herstthema te blijven LOL)
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 21:19
morgen in de krant

'epidemie van korte-armen-en-veel-jeuk-griep'

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 22:00
Zazia gewoon vragen of hij terug in de boom gaat hangen meid.

Ik zie die korte armen en jeuk al voor me LOLLOLLOLLOL
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:09
een megastrijk! Bah, maar het is mijn eigen schuld, had ik vorige week maar moeten strijken ipv haken LOL

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:13

een megastrijk! Bah, maar het is mijn eigen schuld, had ik vorige week maar moeten strijken ipv haken LOL

Ik word soms echt gillend gek van al die was.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:15
dat is nooit eens helemaal weg hé....

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:20
administratie afhandelen, van onszelf redelijk onder controle,van mn pas overleden moeder, dramatisch. alles af en opzeggen, huisje leeg enz enz.sommige dingen gaan vrij simpel met 1 telefoontje, bij anderen moet je door een betonnen muur of zo
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns