Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ergernissen!

Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:26
dat komt er jammer genoeg ook allemaal bij kijken....Geen gemakkelijke periode voor je, sterkte.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:29
dank je elle,
heb net weer anderhalf uur zitten bellen en emailen. werd er ff tuureluurs van
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 11:30
gooi al je ergernissen er maar uit, kan eens deugd doen ;-)

Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 12:10
ik erger me aan de auto die stuk is en nu bij de garage staat, dat gaat weer geld kosten.

en ik erger me aan mijn lijf, dat niet kan wat ik wil...
accepteren gaat na ruim 7 jaar ziekte redelijk, maar nog steeds vind ik het nu en dan moeilijk als ik zo graag iets wil en mijn lijf verhindert dat weer eens...
Groetjes Petra

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 12:41
Ik erger me aan het toerisme op de dijk wat 4 km lang voor je rijd en dan maar 30 km per uur i.p.v. 50. En als ze dan ineens de molens zien vliegen ze bovenop de rem. Terwijl ze dan nog zo'n 1,5 km moeten rijden.

En ik erger me het feit dat er overdag geen parkeerplek te vinden is in onze straat omdat het personeel van de fabriek er staat en de mensen die aan de overkant van de rivier werken, met de auto naar de pont rijden en dan lopend oversteken. En dat er 's avonds geen plek te vinden is omdat alle bewoners thuis zijn. Er staan meer huizen in de straat dan parkeerplekken. En omdat aardig wat mensen twee auto's hebben is het hopeloos hier. Is er eindelijk een plan om het parkeerprobleem op te lossen, hebben mensen bezwaar aangetekend. Zucht.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 13:28
Ik erger mij aan mijn hoofdpijn die maar terug blijft keren en waardoor ik minder geduld dan normaal heb met de kinderen en weinig zin om iets met ze te doen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:30
En ik erger me wezenloos dat ik WEER voor glasvezel lastig ben gevallenAngry Nu weer aan de deur. Ze zijn al 3 keer aan de deur geweest van KPN. Ik ben 3 keer gebeld op mijn vaste telefoon door KPN en laatst door vodafone op mijn mobiel. En ik WIL geen glasvezel. Ik wil niet, ik wil niet, ik WIL NIET!!!!!!! En de volgende keer zeg ik als ze weer zeggen: mag ik vragen waarom niet, keihard nee. Ik ben het ZAT! 8 keer lastig gevallen voor 1 onderwerp. En dan ben ik al aangemeld voor het bel me niet register. Laat het bel niet aan register ook maar snel geregeld worden.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 11:09
Dat Magtelt een topic start op 10 oktober jl. dat heet "Raadselachtig" en dat een groepje forumleden daar al daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen in over Tena Lady aan het zagen zijn Unhappy Confused

En grap is leuk, maar dit wordt wel heel kinderachtig.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 13:31
ik erger me aan gaten in brood als ik muizenstrontjes wil eten. Dan vallen die er allemaal door en moet ik met mijn vinger in de boter soppen om ze zo van mijn bord te kunnen pakken en op te eten AngryLOL

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 13:54
Muizenstrontjes, is dat chocoladehagelslag? En zijn chocovlokken dan rattenstrontjes? LOL
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 13:57
ja, dat is hagelslag.

Over chocovlokken heb ik dus nog nooit nagedacht Shocked  LOL

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:05
ik erger mij aan mensen waarbij 'hun plaat' is blijven plakken en overal opnieuw hetzelfde te zeggen en te melden hebben....
tot vervelens toe!!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:07
Hier in Antwerpen zeggen ze:

"zet die ploat na is af f*cking idioot" 

LOL

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:10
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

super reactie!!!!!!LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:11
waar de politiek al niet goed voor is LOL

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:20
das zeker da!!!!! is t niet om te huilen, dan toch om te lachen LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:42
muizen strontjesLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
nu  je het  zo zegt  heeft het er inderdaad wel wat  van weg. LOLWinkLOLWinkLOLWinkLOL

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:44
waar ik me aan erger is dat mensen topics lezen waar ze zich aan ergeren en daar  vervolgens commentaar op hebben . 
lees het dan niet  als je het  niet leuk vind. 

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:49
Thumbs Up
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 14:55
jaja Michelle onzen Bart kan  da wel allemaal goed zegge LOLLOLLOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns