Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ergernissen!

Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:00

Wat denken jullie in deze tijd van spinnenstrontjes? Ik heb nooit geweten dat spinnen zo konden poepen Shocked

Vanmorgen bij een cliënt van de thuiszorg de ramen gedaan en het houtwerk maar eens goed schoon geschrobt en van alle spinnenpoep ontdaan.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:02
doen die dat dan ook ? zou het niet eens herkennen moest ik een strontje van een spin tegenkomen Big smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:09
huh? spinnenstrontjes? nog nooit gezien denk ik.

vliegenstrontjes al wel Big smile

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:23
Originally posted by Jips Jips wrote:

Wat denken jullie in deze tijd van spinnenstrontjes? Ik heb nooit geweten dat spinnen zo konden poepen Shocked

Zeg dat! Ik had een poepende spin boven mijn boeken, gaffer wat een viezigheid en dat krijg je er echt niet af!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 19:50
Een van mijn ergernissen is dat mijn computer van een maand oud donderdag ineens alles opnieuw had geinstalleerd zonder dat ik er om gevraagd had. Dus terug gebracht naar de winkel, ze hebben nou weer een nederlandse versie geinstalleerd, maar alle gegevens van mijn oude laptop stonden er op en alles wat ik ondertussen erop gezet had, dat ben ik nou ook kwijt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 20:59
Ik had de hobbydoos als startpagina maar nu is een of andere zoekmachine startpagina geworden. Ik moet nog uitvinden hoe ik dat ongedaan kan maken. Het zijn van die kleine baalmomentjes, maar het feit dat je geen controle hebt over je eigen apparaten, maakt me woedend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 21:09
ja zoiets had ik ook, was overgegaan naar een andere  antivirus, en die maakte uit naar welke sites ik mocht ...Angry..nou er bleef niet veel meer over, Confused gelukkig was mijn kleindochter hier in de  Herfst- vakantie ...en zij  kon het voor mij veranderen.........Hug..............GELUKKIG
groetjes geesje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 15:28
Originally posted by geesje geesje wrote:

ja zoiets had ik ook, was overgegaan naar een andere  antivirus, en die maakte uit naar welke sites ik mocht ...Angry..nou er bleef niet veel meer over, Confused gelukkig was mijn kleindochter hier in de  Herfst- vakantie ...en zij  kon het voor mij veranderen.........Hug..............GELUKKIG

Wat een lieverd Geesje!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 15:40
DANKJEWEL Clara, want ze is echt een lieverd, ze was deze keer voor het EERST alleen en met de trein naar oma........ouders en oma met heel veel goede raad, ja nou wist ze het wel, sta ik op het perron te wachten, hoor ik opeens hai oma, van de zenuwen had ik haar niet eens herkend, terwijl ze 3 weken geleden hier met haar papa was...........och och ochConfusedEmbarrassed.......LOL
groetjes geesje
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 17:26
Ik erger mij eraan dat het topic van doortje gesloten is terwijl ik het zat te lezen. 
gr.Jolanda
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 17:40
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik had de hobbydoos als startpagina maar nu is een of andere zoekmachine startpagina geworden. Ik moet nog uitvinden hoe ik dat ongedaan kan maken. Het zijn van die kleine baalmomentjes, maar het feit dat je geen controle hebt over je eigen apparaten, maakt me woedend.

Volg het volgende pad:

> open internet explorer
> ga naar www.hobbydoos.nl
> ga naar internet opties
> daar zie je het kopje "home pagina"
> klik op: huidige pagina als home pagina
> klik op: OK
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 22:50
Originally posted by jolanda24 jolanda24 wrote:

Ik erger mij eraan dat het topic van doortje gesloten is terwijl ik het zat te lezen. 

Ik ook, het is ineens weg. Geen stijl, vind ik.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 22:55
Ik erger me aan die naakt slak die elke nacht op ons toilet zit...
Goed uitkijken voordat je gaat zitten!!Met je slaperige hoofd.

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:04
Originally posted by hitsje hitsje wrote:

Ik erger me aan die naakt slak die elke nacht op ons toilet zit...
Goed uitkijken voordat je gaat zitten!!Met je slaperige hoofd.

he bah! hoe komt die daar?
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:36
Dat vraag ik me dus ook af...
En als ik hem verwijder (lees ver weg buiten zet)
Is hij er de volgende nacht gewoon weer..
Ik vraag me af of het ook dezelfde is? Misschien moet ik hem merken met een sjaaltje ofzo..
Groetjes Hitsje

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:39
ja goed idee! alleen als je hem een sjaaltje geeft, komt ie zeker terug voor een muts!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:52
geef hem een naam, en als hij luistert als je roept, dan is het dezelfde ;-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:57
Ik vind dat idee met die muts ook wel wat. Dan heeft hij het warm en komt hij niet meer terug.

Groetjes Hitsje

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 10:02
Ach ja dat arme ding heeft het gewoon koud. Kleed hem aan, dan komt
hij vast niet meer terug. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 10:38
Dankjewel, Humpiedum, dat is dan voor de volgende keer, dat het gebeurt. Ik had mijn ergernis hierover ook in huiselijke kring geuit en mijn man is even bij mijn laptop gaan zitten en heeft het verholpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns