Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ergonomische haaknaald

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 20:25
ik kan niet zonder mijn clover
Back to Top
realmanuela View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 21:37
die zijn idd heel fijn de clover haaknaalden ,ik had ze hier besteld verschillende maten 
en 1 werkdag had ik mijn bestelling al binnen dus echt goede service en ze liggen heel fijn in mijn handen top gewoon 
groetjes manuela
Back to Top
Polar View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 September 2010
Locatie: Noordoostpolder
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Polar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 10:08
Ik zweer bij de addi haaknaalden inderdaad wat jammer dat ze niet groter gaan dan 8 maar ze hebben ook wat extra tussenmaten 3,25 en 3,75
tja ze zijn er vanaf iets van 7,50 euro maar ik heb er er dik voor over en bij elk nieuw project koop ik weer een nieuwe maat er bij en verzamel zo de hele set Ik heb ook de prym met soft grip en de clover maar de addi steekt er voor mij met kop en schouders boven uit.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns