Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Euroland

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Euroland
    Posted: 01 Maart 2011 om 21:51
Het foldertje kwam vanavond. Uitgebreid hobby-assortiment. 300 breitips, 300 haaktips, Schattige huisdieren haken, Leuke knuffels breien, breinaalden, haaknaalden, breikatoen en breigaren van Phildar, € 1 en 2, hobbylint, paashobbyspul.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 22:03

OOWW dan weet ik wat ik morgen ga doen

Dank je wel voor de tip had zelf nog geen folder gehad

I LOVE HAKEN
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 22:08

O Magtelt waar is dat foldertje van kan ik op Internet kijken naar al dat moois en hopelijk ook iets bestellen via Internet.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 22:21
Ik wou maar dat er hier ook een Euroland was. Het wordt gewoon weer tijd dat we weer eens naar Apeldoorn gaan 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 22:32
Ik heb even op google gekeken, Lidia, kun je de nederlandse google zien? Dan gewoon Euroland tikken.

wat rozengeur.
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 23:40

www.euroland.nu

Ik ga morgen kijken ze hebben ook een boek met 300 haaktechnieken...Echt iets voor mij Begin net nammelijk met haken kan nog veel leren

I LOVE HAKEN
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 13:27

MAGTELT

Dank je voor de tip.Heb getwijfeld vanochtend ga ik 3 kwartier fietsen naar Delft en ook 3 kwartier terug.Maar heb vrije dag en goed weer,dus Euroland gebeld of ze de boekjes hadden en het meisje zei gelijk,mevrouw ik leg ze voor U weg,want het gaat erg hard.Toen moest ik wel. Gekocht: 9 verschillende kleuren breikatoen (2x) en de volgende boeken: 300 breitips,300 haaktips,leuke knuffels breien,lieve knuffels zelf haken en schattige huisdieren haken. Kan nog niet haken maar ga ik zeker leren. En in de boekwinkel ietsje verder hadden ze DE BREIBIJBEL.Ook meegenomen. Met een heel blij gevoel 3 kwartier in het zonnetje naar huis gefietst.Nu de hond uitlaten en een broodje eten.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 16:07
Die schattige huisdieren haken, die ken ik nog niet... Maar helaas, dichtsbijzijnde Euroland zit in Enschede en daar hoef ik deze week niet meer heen...
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 16:11
En ik, in België, raak er zeker niet :-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 17:19
Ieke, mocht ik Schattige huisdieren deze week in de stad zien, zal ik hem dan kopen? Ik wil donderdag of vrijdag toch gaan, want ik moet eindelijk eens naar Suske en Wiske in CODA, vorige week maandag bleek het museum alleen maandags gesloten te zijn, balen.En ik heb al wat andere dingen op mijn boodschappenlijstje.

Wen ik wil het ook wel voor jou kopen, maar dan wordt de porto misschien wat duur. Het boekje is € 7,95.

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 18:06
het boekje (en de andere) is ook gewoon te bestellen bij bv
eci voor hetzelfde bedrag. ook ik ben niet in de
gelegenheid om weer naar apeldoorn te gaan.
groetjes miranda
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 18:54
@ Magtelt...

Lief aangeboden, maar doe maar niet. Heb deze/vorige maand al 4 haakboekjes, 3 haaknaalden, 26 bollen wol&katoen gekocht. Is beetje te veel van het goede... Oftewel: het budget is op...

Ik gok erop dat het boekje over een paar weken nog te koop is... Even weer wat centjes in m'n spaarvarkentje laten rollen ;)
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 20:07
Ieke, het boekje met de schattige huisdieren is ook te koop bij de Witte Boekenhal. Trouwens, ik zag ook een boekje met huisdieren om te breien

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 09:38
Bij ons liggen Euroland en de witte boekenhal op een steenworp afstand. Dus las de één het niet heeft, is het geen probleem om bij de ander binnen te vallen.

wat rozengeur.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 10:23

Ja Magtelt ik heb het helemaal gezien ik heb een copy gemaakt van de boekjes die ik wil hebben. Nu ga ik dat naar mijn zusje mailen en vragen of ze die voor me wil kopen, want volgens mij zit er ook een euroland in Almere.

Dank je wel voor de tip.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 14:58
Onze Euroland is voor de helft hobbywinkel geworden, schilderen, tekenen, kaarten maken en breien en haken, quiltboeken, naaigaren, klittenband en elastiek. Een ste van 4 ronde breiringen (Knifty Knitterachtig) voor € 15,-.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 15:13
Ik heb mijn slag geslagen bij Euroland. Nog van harte bedankt Magtelt. We zijn vanmorgen naar Apeldoorn gereden en ik ben er met een tas vol wolletjes vandaan gegaan. Mijn man stimuleerde me zelfs om ook een aantal bolletjes haakkatoen mee te nemen. Bedankt voor de tip, nu kan ik weer even vooruit 

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 20:08

Ja wat een goede tip van Magtelt he, leuke zaak zo te zien. Mijn zuster gaat de boekjes voor me halen. Ik heb maar geen katoentjes gevraagd, die zag ik ook niet in de folder staan en ik wil dat niet aan mijn zusje over laten. Die breid en haakt helemaal niet dus die weet niet zo goed wat ze dan moet kopen. Maar ik ben natuurlijk al blij met de boekjes.

Groetjes, Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns