Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even bijkletsen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even bijkletsen
    Posted: 12 Augustus 2011 om 17:18
daar is de koffiecorner voor...excuses dat ik niet zo veel ''mee doe'' opt moment maar ben druk bezig met haken voor de braderie van m'n schoonzus tbv KWF&KiKa...maar ik probeer bij te blijven met lezen hier en kijken en vooral bewonderen, wát een prachtige dingen worden er toch gemaakt en wat worden er toch goeie en snelle adviezen gegeven, toppie!!! Allemaal een fijn weekend gewenst!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 17:21
Hey Dutchy,
Echt blij even van je te horen.
Ja we zijn kennelijk allemaal nogal druk doende.
groetjes en voor jou ook en prettig weekend toegewenst
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 17:28

van mij ook aan alle hobbydoosjes

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 20:03
Wat een goed doel zeg! wanneer is de braderie?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 20:17

vanavond is er op de camping op Kamperland een hobbymarkt waar o.a. ook spulletjes van mij verkocht worden, dwz aangeklede poppetjes, beertjes, telefoonkoordjes, sleutelhangers, boekenleggers/hangers en maandag een braderie op de camping en over 2 weken een braderie bij mij i.d. buurt, dus k a s s a voor de KiKa ... hopen we ;-))) zie ook mn weblog voor eea

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 20:32
Succes met je verkoop!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 21:26

Je hebt het momenteel heel erg druk lees ik. Denk je ook aan jezelf. Jij ook prettig weekend.

groetjes Frea.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 23:06
Een heel fijn weekend Marlene. Goed om weer even wat van je te horen. Ik ben vandaag toevallig nog in Haarlem geweest (dagje uit met de trein) en heb een bezoek gebracht aan de St. Bavo. Wat een prachtige kerk en een schitterend orgel. En natuurlijk het vliegtuig van Fokker, waarvoor we erheen gingen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 06:56

Hier ook wat drukker als normaal.ben

De kindjes zijn natuurlijk vrij dus die krijgen ook lekker aandacht.

Dan gaan we vandaag weer naar ons puppy kijken, en dat is best wel eben een rit 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.

Daarbij gaan we volgende week op vakantie , dus ben ik sted sbezig met spullentjes in orde maken.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 11:39
Veel succes met de verkoop
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 17:12

Fijn wat van je te horen! Zo je gaat weer als een speer meid, heerlijk.

Ik hoop dat je goed verkoopt

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 20:58
Hey Leonie, wat leuk dat je in onze mooie stad was, de Bavo is prachtig hč en het Müllerorgel heeft een schitterende klank..ik ben nog niet naar de Fokker geweest, schande...maar wel op de markt vandaag weer wat dun haakgaren gekocht...de verkoopavond van gisteravond was niet zó goed voor mij, ''slechts'' voor 16,50 verkocht maar m'n schoonzus had zelf 200joero...ze maakt o.a. van die wikkelsjaals of hoe ze ook heten en die vliegen weg maar dat is mij te veel werk, ik hou het bij kleinere dingen...maar kheb weer een klein bestellinkje tw van 5 joero en dat vind ik al super, ben snel tevreden en vind het al heel wat als mensen de dingen die ik maak de moeite van het kopen waard vinden!!!! Fijne zondag allemaal en het weer gaat beter worden, misschien toch nog een paar dagen zomer dit jaar ;-)))

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 22:56
Ja, de kerk en het orgel zijn prachtig. Toen wij er waren was er iemand een hele tijd op het orgel aan het spelen, echt genieten is dat. Mijn man speelde vroeger, toen hij zijn rechterarm en hand nog niet verlamd had, ook orgel.
Jammer dat de markt je niet zoveel heeft opgeleverd. Ik kan me voorstellen dat je daar wat teleurgesteld over bent, maar die paar die je wel verkocht hebt, moeten je toch goed doen. Fijn dat je schoonzus wel zo goed heeft geboerd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 13:12
Oh wat ben je lekker druk bezig!
Veel plezier bij de volgende markten
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 15:54
Jammer he als de verkoop dan lager uitvalt als je hoopte. Maar alle beetjes helpen. Iets is beter als niets. En je hebt nog wat markten te gaan. Heel veel succes de komende markten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns