|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | |
Meia
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 16 Juli 2010 om 18:51 |
|
We hebben al even contact gehad via de hyves maar ik wens je hier ook nog maar even veel sterkte met je schouder, ik weet er alles van want ik heb hetzelfde namelijk. Lief dat je bij Kees op bezoek was, dat vond hij ook erg leuk! Voordat jullie elkaar nog maar 1x hadden gezien vond ik het wel knap dat jullie elkaar meteen herkenden, leuk is dat! |
|
|
All you need is love.
|
|
![]() |
|
Tul!p
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 19 Juli 2010 om 09:54 |
|
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Afgelopen vrijdag ben ik eind van de middag weer terecht gekomen bij de dokter na uitslag foto's. Gelukkig geen scheurtje in mijn kapsel maar wel aangetast door de slijmbeursontsteking. Heb een spuit gehad voor de slijmbeurs en moet met mijn arm in een band lopen en om het uur oefenen. Eind deze week moet ik bijna pijnvrij zijn, daar hoop ik op en zoals het nu gaat heb ik vertrouwen. Mocht het niet zo zijn dan moet ik terug komen bij de dokter en krijg ik een 2e spuit voor de kapsel. Afwachten dus. |
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 19 Juli 2010 om 10:00 |
|
dikke
knuf voor je ellen!!!! (en voor meia ook uiteraard!)
|
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 19 Juli 2010 om 15:32 |
|
sterkte en beterschap
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 19 Juli 2010 om 18:37 |
|
Sterkte met je schouder,ik voel met je mee,weet wat het is.Hou het goed in de gaten,bij mij is het chronisch. Wel een alerte arts. Uploaded with ImageShack.us |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 19 Juli 2010 om 18:48 |
|
Sterkte en veel beterschap
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 19 Juli 2010 om 22:09 |
|
Sterkte
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 20 Juli 2010 om 11:08 |
|
Sterkte en hopelijk gaan jullie die deadline van 1 augustus halen. Wie weet nog eerder.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 25 Juli 2010 om 10:55 |
|
Veel beterschap en hopelijk brengt ze goed op |
|
![]() |
|
Tul!p
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 28 Juli 2010 om 10:49 |
|
Nou even weer een berichtje van mij. Het is niet gegaan zoals ik gehoopt had, een paar dagen na de spuit ging het weer bergafwaarts, de kapsel speelde nu een hoofdrol, heb nog het weekend afgewacht maar toch uiteindelijk de dokter maandag gebeld. Gisteren heb ik de 2e spuit gekregen voor de ontsteking in mijn kapsel en hoop nu dat het langzaam aan beter zal gaan, mijn geduld begint aardig op te raken Maandag willen we vertrekken met de boot voor 4 weken en ik heb nog wel het een en ander te doen, maar ja wat niet kan kan niet natuurlijk en ik moet eerlijk bekennen ik vind het verschrikkelijk. Hoe dan ook ik verheug me nu wel op de vakantie, lekker even weg alleen blijven de breipennen thuis en wil ik een haakwerkje meenemen en als het lukt dan doe ik daar wel wat aan, anders wordt het lezen en puzzelen. Nou ik hou op, dit stukje typen heeft al lang genoeg geduurd, tot gauw allemaal. |
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Posted: 28 Juli 2010 om 11:17 |
|
ik ga ECHT voor je duimen dat het snel beter gaat en dat je tóch op vakantie kunt want het is je gegund!!!!!!
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 28 Juli 2010 om 12:45 |
|
Ik zal zeker duimen voor jou ,en eens lezen en puzzels oplossen is ook eens plezant .Dat heb ik in mijn verlof ook gedaan
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 28 Juli 2010 om 14:03 |
|
oh Ellen het zit je ook niet mee, hoop dat de 2e spuit je wel helpt!
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 28 Juli 2010 om 22:34 |
|
Spijtig dat de spuit niet echt heeft geholpen. Hopen dat de 2e wel werkt. In ieder geval hoop ik dat je ondanks dit, toch een hele fijne vakantie zult hebben
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
rita_1709
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 29 Juli 2010 om 08:27 |
|
Hallo Ellen, Hoop dat je 2de spuit een beter resultaat heeft, en dat jullie ondanks alles een mooie en ontspannende vakantie zult hebben. |
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
Gerda Lamers
Duizendpoot
Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 249 |
Posted: 29 Juli 2010 om 11:07 |
|
Ondanks alles hoop ik dat je toch een hele fijne vakantie zult hebben. Puzzelen en lezen kunnen ook heel ontspannend werken. Het ga je goed.
|
|
|
Groetjes Gerda
|
|
![]() |
|
ab63
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Posted: 30 Juli 2010 om 16:48 |
|
Ellen, veel sterkte met je schouder en veel plezier op je vakantie. Ik heb ook een 2e spuit nodig gehad voor het weer goed was. DUS ER IS NOG HOOP
|
|
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 30 Juli 2010 om 19:02 |
|
Hopelijk gaat het nu snel wat beter,en kan je lekker van je vakantie genieten.
|
|
![]() |
|
creatiefe ideen
Hobbywonder
Lid sinds: 05 Mei 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 428 |
Posted: 30 Juli 2010 om 19:37 |
|
veel sterkte en straks veel plezier met je vakantie |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Posted: 30 Juli 2010 om 20:38 |
|
ik wil je niet ontmoedigen maar, wanneer de spuiten die
je heb gehad cortisonen injecties zijn, mag je niet meer dan 2 spuiten hebben. vraag aub of ze je willen doorsturen naar een orthopeed. Ik heb ook heel lang moeten wachten en de behandeling wordt alleen maar erger. Wanneer je te lang wacht krijg je een "frosen shoulder" je schouder gaat dan vast zitten en dan kun je bv je haar niet meer kammen of fatsoenlijk zonder pijn een jas aantrekken. de behandeling van een "Frosen shoulder "is het doorbewegen van de schouder onder narcose of plaatselijke verdoving. Geloof me dat valt best wel mee. Wanneer dat doorbewegen geen verbetering oplevert zijn er ook nog andere methodes. Eigenljk wil ik je alleen maar zeggen dat je niet te lang moet wachten met behandelen, de pijn is te erg om er lang mee door te lopen. Geef dit aan bij de arts, niemand voelt het beter dan jij zelf. nu hoop ik dat de tweede spuit heeft geholpen en je een fijne vakantie hebt. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |