
even een update |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: even een updatePosted: 08 December 2012 om 18:56 |
|
hallo inge
ik wens jullie heel veel sterkte, en nu is het belangrijk voor je dochter dat jij er bent om haar te steunen de club komt later wel weer!!!!!
|
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 December 2012 om 18:34 |
|
Veel kracht en sterkte toegewenst voor jouw en haar gezin. We denken aan jullie
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 December 2012 om 12:05 |
|
Heel veel sterkte met de dochter
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 19:15 |
|
meid, doe het rustig aan en als je je hert wilt luchten weet je ons te vinden.
heel veel sterkte de komende tijd voor jou, je dochter en de andere fam. leden en vrienden
|
|
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 18:44 |
|
lieve Inge, we leven met je mee, we kunnen er alleen maar voor je zijn met virtuele steun, maar we leven met je mee en proberen je tot steun te zijn.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 18:15 |
|
Lieve Inge,
Voor jou ook veel sterkte en kracht in deze tijd. Liefs, Jessica.
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 17:45 |
|
Ook ik wil jullie heel veel sterkt wensen.
Dit is het enige wat we kunnen zeggen. |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 17:34 |
|
heel veel STERKTE voor jullie..
![]() ![]() ![]()
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 17:15 |
|
oh Inge, ik wens jullie héél veel sterkte toe, in deze moeilijke periode...
|
|
![]() |
|
denise
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 16:45 |
|
Heel veel sterkte toegewenst
|
|
![]() |
|
Creajettie
Hobbywonder
Lid sinds: 29 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 804 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 16:38 |
|
veel sterkte toegewenst!
|
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 16:29 |
|
Ach lieve Inge, we leven allemaal mee...heel veel sterkte voor jou en je gezin!!!
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 13:52 |
|
hoi meid heel veel sterkte he
in deze zware periode ik leef vooral met je mee
|
|
![]() |
|
pleun
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 11:23 |
|
Heel veel sterkte in deze zware tijd.
|
|
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
beertje1941
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 11:11 |
|
heel veel sterkte
|
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 10:55 |
|
Heel veel sterkte, voor zowel je dochter als voor jou
|
|
|
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 10:26 |
|
Wat een mens toch allemaal moet meemaken ,hou jullie sterk
|
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14160 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 09:48 |
|
Heel veel sterkte voor jou en je dochter.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 08:48 |
|
Heel veel sterkte!
|
|
![]() |
|
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2012 om 08:13 |
|
Heel veel sterkte.
Ik denk aan jullie.
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |