Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even iets anders

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even iets anders
    Posted: 19 Maart 2020 om 15:54
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 17:41
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 17:41
Als het er bij mij zo uit gaat zien, zal lao-man willen scheiden.

LOL   LOL   LOL  

Ze zitten daar in ieder geval niet zonder een dekentje
Leuke foto Clap
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 18:35
Nou scheiden dat zal hij na al die tijd niet doen.

Bovendien hij wil toch nog wel graag eten op de manier waarop vrouwlief kookt .

Ik denk dat als ik even weg ben ,alles in kratten of zakken stopt en alles in de kledingbak kiepert .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 20:38
... en toch vind ik het er vrolijk uit zien! Bij de gedachte dat alles gemaakt is van stofvangende wol, krijg ik spontaan hoestkriebels.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 20:49
Maar heerlijk vrolijk en wat vrolijkheid kunnen we vast de komende tijd goed gebruiken
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2020 om 22:09
Als verveling toe gaat slaan zou je ook nog vierkantjes kunnen gaan tellen .

Dat deed ik vroeger in de keuken met de tegels ,als ik op moest letten of de melk niet overkookte .

Ik probeerde dan steeds tot hoever ik kwam voor het _ bijna_ misging .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2020 om 07:21
Tof ,maar dan moeten we wol bijkopen en de winkels zijn gesloten🤣
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2020 om 07:49
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Als verveling toe gaat slaan zou je ook nog vierkantjes kunnen gaan tellen .

Dat deed ik vroeger in de keuken met de tegels ,als ik op moest letten of de melk niet overkookte .

Ik probeerde dan steeds tot hoever ik kwam voor het _ bijna_ misging .


Ik liep meestal weg, omdat het water pas gaat koken als je niet meer toekijkt. Maar de laatste jaren deed ik beenoefeningen, die ik op de sportschool geleerd had. Rechtop blijven, licht steunen op het aanrecht en been zijwaarts of achterwaarts slaan. 5x links, 5x rechts en ineens kookt het water. Het is net zo iets als haakwerkje mee als je ergens moet wachten. De tijd vliegt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2020 om 12:28
Hartstikke leuk zeg. Tja ik ben ook nu thuis aan het werk (Rijkswaterstaat) maar kan helaas niet de hele dag aan mijn handwerken besteden; moet af en toe ook nog eens de PC op starten om te zien of nog iemand aanwezig is en mij een opdracht geeft om het een of ander weer te regelen. Maar goed, thuiswerken is leuk maar nu begint het toch langzaam een sleur te worden en eerlijk gezegd verlang ik dan toch weer een keer naar mijn collega's (al zijn ze niet allemaal even leuk ). Enige geluk is dat mijn man ook thuis moet werken van zijn baas dus lekker samen koffie drinken, lunchen en voor de nodige ontspanning een stukje wandelen of fietsen als het weer het toe laat. In ieder geval houden wij de moed er in!
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2020 om 12:33
Vind deze tekst mooi
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns