Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even iets van me laten horen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even iets van me laten horen
    Posted: 24 Oktober 2011 om 09:03

Hallo lieve Hobbydoosjes,

Ik wil weer even wat van me laten horen, kennen jullie me nog wel ben zoooo'n tijd niet geweest. Lees wel af en toe even hoor, maar zit niet lekker in mijn vel. We hebben nog steeds geen huis gevonden, ja ik weet er staan er zoveel te koop, maar het wil toch niet lukken.
Tim voelt zich goed want die is blij weer in Nederland te zijn, ik mis Australia nog wel, maar als we ons eigen stekkie hebben gaat dat vast over.

Ben toch begonnen met wat te breien, kerstmannen waar je de kerstkaarten aan kunt hangen. Mijn buurvrouw doet een kerstmarkt dus maak ik er een paar voor haar, en ik zet er ook een in mijn eigen winkeltje.

Ik las dat Joke erg ziek was, dus toen heb ik meteen Renate gemaild voor haar adres. Toen dacht ik laat ik gelijk weer even zelf wat schrijven, wij zitten nog steeds in Drenthe op zoek naar een stekkie voor ons zelf.

Ik heb ondertussen ook ons schrijfkindje geschreven, ze was jarig deze maand en ik ga haar ook nog een presentje sturen.
Zo ik ga nu maar weer op Funda zoeken, je weet het nooit misschien staat er weer wat nieuws bij.

Lieve groetjes en allemaal een dikke knuf van,
Lidia

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 09:27

Hey Lidia

wat leuk weer wat van je te horen, spijtig dat jullie je eigen huisjes nog niet gevonden hebben, maar zoiets koop je niet zomaar, het moet wel je volledige goesting zijn

hopelijk vinden jullie snel iets, zodat je minder heimwee hebt naar Australie, en lekker veel breien en haken, dan kun je je zinnen wat verzetten

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 10:19

Hoi wat leuk weer wat te horen

Hopenlijk vinden jullie sel een plekje voor jullie zelf!

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 10:51

Hey Lidia,

We waren je echt nog niet vergeten hoor.Wat jammer dat jullie nog geen eigen huis hebben gevonden naar je zin,maar gaat vast lukken.

Wel fijn dat je man het naar zijn zin heeft met zijn werk en het feit dat hij weer in Nederland is.We gaan duimen dat jij gauw een huisje vindt en dat de heimwee dan minder wordt.Veel succes.

groetjes Frea.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 11:19
Veel succes in jullie zoektocht naar een huis. Een eigen plekje doet wonderen voor je lekkere vel .
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 11:22
Wat fijn om even wat van je te horen.

Dat eigen huisje komt er vast snel. Er komen elke dag nieuwe huizen te koop...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 12:20
Fijn weer wat van je te horen!
Jammer dat een huis nog niet lukken wil.
Leuk dat je kerstmannen aan het breien bent.
Veel sterkte er mee.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 12:24

wat vervelend dat "dat" huis er nog niet bij staat.

heel veel succes met het zoeken naar jullie stekkie.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 12:27
Fijn om weer iets van je te horen. Jammer dat het met een huis nog niet wil lukken, maar het zal vast wel goed komen. Suc6 er in ieder geval mee. Goed dat je ook weer aan het handwerken bent. Dat geeft ook weer afleiding
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 12:29

Heeeyyyyy wat fijn om je weer te lezen.

Heel veel succes met alles en het vinden van een huis.

Lieve groetjes,

Sengul

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 13:42
Fijn iets van jou te horen spijtig dat je nog geen huis hebt gevonden.Dat is normaal dat je nog heimwee hebt hoor ,het zal wel beter gaan als je een eigen huisje hebt en het gezellig kan inrichten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:53
Hoi Lidia, jammer dat het nog niet gelukt is met je huis.

Ik heb je schrijfmeisje ook geschreven voor haar verjaardag. Ze kregen deze maand bezoek uit Nederland en zijn weer erg verwend, allemaal.

Ik ga deze week nog eens schrijven en volgende maand alvast voor Kerst, dan ben ik niet te laat.

Ik hoop dat het snel lukt een eigen plekje te vinden, in Drenthe? Of maakt het jullie niet uit waar?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 16:24

hee hoi

blij verrast iets van je te horen hadden al zolang niets gehoord, maar ja ben hier zelf ook niet veel meer, dus kon je ook gemist hebben

nu hier bij ons staan er nog wel een paar te koop hoor, zelfs nog wel een bouwkavel

maar ja waar wil je heen het altijd gezellig noorden of toch maar niet, nu hoor het tzt wel

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 18:42
Fijn om weer even van je te horen. Kan best begrijpen dat je erg moet wennen hier. Zeker omdat je nog geen eigen huisje hebt. Wens je heel veel succes met zoeken. Want dat het een hele zoektocht is kan ik best begrijpen. Fijn dat je toch weer een beetje aan het handwerken bent. Wie weet vind je daar ontspanning in.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 19:10
Hey Lidia, goed om je te lezen, wat balen dat je nog geen eigen stek hebt maar we gaan allemaal voor jullie duimen...kan me zó indenken dat je Down Under mist maar toch ook wel weer fijn om hier te zijn , toch? Ben je wel a.d. haak nog voor je Barbie-site?? Sterkte meis en kom maar vaak langs hier, kikker je van op!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 21:25
Gezellig dat je weer eens langskomt!
Wie weet hoe snel je je droomhuis nog vindt, ik hoop het voor jullie. Enne... lekker blijven breien en haken hoor!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 22:01

he lidia

i sluit me aan bij de rest

Heel leuk weer eens wat te lezen over jou

Veel suces met de huizen jacht!!

en met jou creaties natuurlijk

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:52
Ik ben het met bovenstaande hobbydoosdametjes eens.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns