Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even voorstellen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 11:24
De hond van de buren raakt 100 keer meer opgewonden bij het aanschouwen van onze Bonnie, dan dat Bonnie onder de indruk is van de hond.
Dus ik heb hoop. Maar eerst nog even goed nadenken.
Ik denk dat de red bull ook wel eens uitgewerkt is en Guus slaapt . . . en anders maar weer een stukje wandelen . . .
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 11:56
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

De hond van de buren raakt 100 keer meer opgewonden bij het aanschouwen van onze Bonnie, dan dat Bonnie onder de indruk is van de hond.
Dus ik heb hoop. Maar eerst nog even goed nadenken.

Ik denk dat de red bull ook wel eens uitgewerkt is en Guus slaapt . . . en anders maar weer een stukje wandelen . . .

Als hij erg druk is leg ik een deken op de bank en de hond erop, dan valt hij meestal meteen in slaap.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 11:58
Wat een droppie .

Ik zou bijna in de verleiding komen .
Geen gejammer gehad vannacht ?
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 12:17
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Wat een droppie .

Ik zou bijna in de verleiding komen .
Geen gejammer gehad vannacht ?


Nee, helemaal niks. Daar stond ik ook van te kijken. En hij geeft zelfs al aan als hij zijn behoefte moet doen. Het is volgens mij een heel slim beestje
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 13:01
Slim, maar waarschijnlijk ook in huiselijke kring z,n eerste weken met liefde en aandacht doorgebracht .

Heb je zelf gekozen ?
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 13:43
Nee, de hond heeft ons gekozen. Hij was de eerste in het nest dat naar ons toe kwam
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 14:30
Ahh, wat ontroerend. Had je zijn (roep)naam van te voren al bedacht? Soms moet een naam aan allerlei regels voldoen.   
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 16:44
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Ahh, wat ontroerend. Had je zijn (roep)naam van te voren al bedacht? Soms moet een naam aan allerlei regels voldoen.   


De naam had ik van te voren bedacht. Guus heb ik altijd al een mooie naam gevonden
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 22:29
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Even een algemene vraag - ik twijfel namelijk zelf over wel / geen hond naast de kat en kippen die we al hebben.
Is dit je eerste hond ?  En als het wel je eerste hond is - heb je eerst heel erg nagedacht (wat ik dus aan het doen ben - kan wel een paar jaar duren)

of ben je er gewoon ingesprongen.

Toch even een waarschuwing: Een hond is veel meer werk dan een kat of een kip.
Ik heb honden, katten, kippen, eenden en nog zo wat gehad. Honden vragen meer aandacht en zijn afhankelijker, dus weet waaraan je begint.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 16:42
Dat is een van de redenen waarom ik geen konijnen meer wil, ik vind konijnen moeilijk uit te besteden.
Zelf denk ik dat een hond goed voor mij zou zijn om dat ik eigenlijk té veel zit. Maar ik ben een denker, dus ik denk rustig verder voor ik doe LOL
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 21:29
Ochh wat een schatje!! 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.402 seconden.
Lang Yarns