Even voorstellen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hond van de buren raakt 100 keer meer opgewonden bij het aanschouwen van onze Bonnie, dan dat Bonnie onder de indruk is van de hond.
Dus ik heb hoop. Maar eerst nog even goed nadenken.
Ik denk dat de red bull ook wel eens uitgewerkt is en Guus slaapt . . . en anders maar weer een stukje wandelen . . .
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als hij erg druk is leg ik een deken op de bank en de hond erop, dan valt hij meestal meteen in slaap. |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een droppie .
Ik zou bijna in de verleiding komen . Geen gejammer gehad vannacht ? |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, helemaal niks. Daar stond ik ook van te kijken. En hij geeft zelfs al aan als hij zijn behoefte moet doen. Het is volgens mij een heel slim beestje |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slim, maar waarschijnlijk ook in huiselijke kring z,n eerste weken met liefde en aandacht doorgebracht .
Heb je zelf gekozen ? |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, de hond heeft ons gekozen. Hij was de eerste in het nest dat naar ons toe kwam
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh, wat ontroerend. Had je zijn (roep)naam van te voren al bedacht? Soms moet een naam aan allerlei regels voldoen.
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
De naam had ik van te voren bedacht. Guus heb ik altijd al een mooie naam gevonden |
|
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch even een waarschuwing: Een hond is veel meer werk dan een kat of een kip. Ik heb honden, katten, kippen, eenden en nog zo wat gehad. Honden vragen meer aandacht en zijn afhankelijker, dus weet waaraan je begint. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een van de redenen waarom ik geen konijnen meer wil, ik vind konijnen moeilijk uit te besteden.
Zelf denk ik dat een hond goed voor mij zou zijn om dat ik eigenlijk té veel zit. Maar ik ben een denker, dus ik denk rustig verder voor ik doe
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ochh wat een schatje!!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |