Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even waarschuwen!!

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 16:52
een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele week tjonge ik weet niet of ik dit kan verwerken hoor, ik zit zachtjes te snikken achter mijn computer, hoe kom ik hier door heen HELP Shocked
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 17:20
Hahaha gekkie!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 17:36
ik heb toevallig de zelfde melding gehad .maar ik heb er niks mee gedaan en dacht dit zal wel reklame zijn ik heb toen mijn eigen virus scanner aangezet.gelukkig maar deze stond ook voor .de melding  dit was gisteren /
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 17:40
LOLLOLLOL
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 17:55
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik heb toevallig de zelfde melding gehad .maar ik heb er niks mee gedaan en dacht dit zal wel reklame zijn ik heb toen mijn eigen virus scanner aangezet.gelukkig maar deze stond ook voor .de melding  dit was gisteren /

Dat laatste zinnetje snap ik niet boudewina... deze stond voor .de melding?

Dus jij hebt ook dat scherm in beeld gehad met de waarschuwing dat er een stuk of 38 bedreigingen waren? Heb je hem ook met een malware scanner gescanned dan?
dat zou ik dan wel even doen als ik jou was...
Wat een gedoe hè?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 20:00
Dat zijn hackers als je aan het bankieren zou zijn op dat moment kunnen ze zo op je rekeing zo is het bij ons op tv geweest in Belgie ,ik heb het nog niet meegemaakt
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 20:00
nee mijn eigenvirus scanner ging voor deze melding staan toen dacht ik ik kan het beter met mijn eigen scanner scannen en maar goed ook
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 20:33
O op die manier. Ja daar heb je dan goed aan gedaan inderdaad.
Ik weet trouwens niet of ik echt een infectie heb (gehad) want ik heb de pc immers uitgezet toen dit verscheen. Ga nog eens zoeken of er ook iets gebeurt als je dat op die manier doet.

Heb heel veel gescanned vandaag en er zijn toch verschillende dingen gedetecteerd.
Maar dat zijn vaak ook kleine dingetjes die geen kwaad kunnen.

Volgende week misschien toch nog even naar die kennis van ons, om toch nog even na te laten kijken. En als hij het niet vertrouwt zet ie gewoon windows opnieuw erop en is het ook goed.

Ga dus toch maar wat dingetjes kopiëren :-)

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 21:41
ik dacht dat het eruit was nou niet na dit gelezen tehebben nog eens gescand nou erzaten 42 virussen in .
en na het scannen werd op eens mijn virus scsanners uitgezet .nu vertrouw ik de boel niet en wil een nieuwe schijf erin zetten omdat ik bang ben dat anders die virus nog ergens achter blijft. maar ik heb honderden patronen e,d erin zitten zijn deze niet besmet ?
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 21:44
je kunt je virusscanner toch ook alleen de map(pen) met patronen laten scannen boudewina?
...ik heb zelf norton en die kan ik op elk moment dat ik het zelf wil bepaalde mapjes laten scannen.

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 21:56
tjonge jonge wat een ellendelingen toch he om dat te doen, ik voel zo met jullie mee, ik ben ook altijd zo bang dat het mij gebeurd
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 22:04
Een virusscanner geeft natuurlijk ook hele kleine virusjes aan, die niks voorstellen.
Op zich goed, maar vaak niet nodig heb ik me laten vertellen.
Maar nogmaals..... dat wat ik had is geen virus maar malware, dat is iets anders, maar kan ook schade aanbrengen.

Ik heb trouwens mijn hele C schijf laten scannen voor malware, met malware bytes, eerst een snelle en toen een uitgebreide, en ik heb gelukkig kunnen kijken toen ie mijn "creatieve" map aan het scannen was. Toen ie daarmee bezig was heeft ie niks kunnen vinden. Dus in mijn patronen zit gelukkig niks, daar ben ik blij om! Dus ik heb niemand van jullie besmet:-).
Pak van mijn hart hoor!

maar ja, tis niet alleen de vraag: hoe kom je eraan? Eerder: hoe kom je er weer vanaf?

Maar ik ben aardig op weg nu geloof ik. Ga het wel goed in de gaten houden, ook vaker op spyware en malware scannen. Deed ik al, maar niet geregeld, en volgens mij nu dus te lang geleden.
In het vervolg toch maar minimaal een keer per week doen, als ie geupdate wordt.

En inderdaad: je kunt meestal gewoon met je rechtermuisknop op een map klikken en die apart laten scannen. Daarvoor hoef je je scanner niet eens te openen (meestal dan).

Ik doe dat ook altijd als ik iets gedownload heb of gekregen heb. Altijd even checken.
En zelfs dan kun je dus iets krijgen.... nog beter opletten dus!

Maar ik denk dat ik mazzel gehad heb gelukkig, even afwachten maar :-).

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 11:56
Volgens mij is het opgelost. Alles is tig keer nagekeken en er zit nergens meer iets dat niet goed is.
Gelukkig maar!
Ga wel vaker mijn pc scannen nu, en alles wat de deur uitgaat scan ik extra, zowel op virussen als op malware.
Ben wel blij dat het gelukt is Big smile

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 12:02
poehhhhhhhhhhh  GEFELICITEERD meid, daar ben ik blij om
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 13:00
Wat jofel dat het foetsie is! En valt de schade voor jou nu ook mee?
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 13:13
Wat een ellende. Ik raad alleen wel af om je pc via het knopje uit te drukken, zelfs als je niks meer kunt doen.. Met een beetje pech krijg je een blue screen en dan ben je verder van huis..
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 16:08
Hoi Seeke en Heleen,

even een vraag over boven staande topics.
Hoe controleren jullie op mailware en hoe moet je je pc dan uitzetten als niets meer wil?????
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 17:36
Nouja, ik zie gauw genoeg wel wanneer ik rare mails krijg.. Vaak hoef je alleen maar naar de verzender en/of onderwerp te kijken.. Die gaan bij mij meteen de ongewenste map in..

Over vraag 2 heb ik niet echt een antwoord, daar is mijn vader weer goed in haha LOL Maar ik heb welleens de pc uitgedrukt nadat die niks meer deed.. En heb zo'n 3x een blue screen gehad.. Dat is een heeeeeel gedoe om dat weer goed te krijgen.. Want dan doet echt niks het meer.. Lang leve me vader die er zoveel van af weet..
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 18:55
Originally posted by arnhemmertje arnhemmertje wrote:

Lang leve me vader die er zoveel van af weet..

Daar heb ik mijn zoon dan weer voor. Die heeft daarvoor gestudeerd.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 18:56
ik druk hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak zo uit als die niet wil  gelukkig nog nooit een bleu screen gehad,  maar ik weet dat het ee nkeer kan gebeure,  maar ja wat moet je dan als hij niets meer wil.  zelfs niet op ctrl, alt, del  reageert. dan is er bij mij maar 1 optie,
op de knop drukken en vasthouden.

fijn dat het weer opgelost is,   wat voor programmas gebruiken jullie voor die mallware,

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns