Eventjes laten weten |
Reageer |
Autheur | |
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 December 2011 om 21:53 |
Sorry dat ik momenteel eventjes minder actief ben op het forum, maar met de examens van de meisjes, het me zelf niet zo goed in mijn vel te voelen, nog heel veel te moeten maken voor de kerst, ontbreekt me echt de tijd. Ik mis jullie wel heel erg, maar ik hoop dat het in het begin van volgend jaar wel weer in orde komt. Nu met de kerstdagen voor de deur is het hier gewoon een gekke boel.
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tot volgend jaar!
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denk je wel aan je zelf? Hele fijne feestdagen
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had je al gemist. Prettige Feestdagen en tot volgend jaar. groetjes Frea |
|
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Miste je al. Fijn dat je even laat weten wat er is. Zet hem op voor je meiden. En hopelijk knap jij snel weer een beetje op. Geniet in ieder geval van je creativiteit. Al klinkt het nu een beetje erg veel moeten en wat minder genieten.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doe maar rustig aan, wij lopen niet weg. Fijne feestdagen en beterschap
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tuurlijk komt dit vogend jaar weer goed. Fijne dagen en tot in 2012!
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rustig aan het forum loopt niet weg!!
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes met de examen en prettige feesten
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
doe je ding en zorg dat je je daar goed bij voelt we zien elkaar wel weer in 2012 Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne feestdagen en tot volgend jaar.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |