extra leef-tijd |
Reageer
|
| Autheur | |
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: extra leef-tijdPosted: 19 Januari 2011 om 21:38 |
|
Lieve Hobbydoosjes, ik ga extra leef-tijd aanvragen want er komt zó ontzettend veel voorbij elke dag dat ik wel achter m'n compu kan blíjven zitten, prachtige creaties, leuke grappen, mooie gedachtes, lieve opstekers, supersnelle adviezen als je iets vraagt, veel patroontjes..mens mens, bezint eer ge begint met lid van dit forum te worden ;-))) Bedankt allemaal en excuus dat ik niet meer op alles kan reageren dus wederom via dit algemeentje in de koffiecorner!
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Januari 2011 om 07:55 |
|
hihi,
ik heb mezelf dus al vanaf 's avonds 20.00 verbannen van de comp. anders kom ik niet meer aan het handwerken toe. |
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Januari 2011 om 08:08 |
|
Ik probeer dat ook. Helaas staat mijn computer op scheiding kamer / keuken en als ik dan wat te drinken voor mijn man en mij ga halen, is het toch heeeeeeel erg verleidelijk! Ik denk dat ik hem echt na het avondeten uit moet zetten! |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Januari 2011 om 09:32 |
|
klinkt allemaal heerlijk bekend, de laptop staat in de
kamer en moet toch echt elke keer even kijken op hobbydoos
|
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Januari 2011 om 10:09 |
|
Ach ja wil je hier tijd rond brengen kan je blijven zitten , ik doe mijn email en zet de dagelijkse gedachte neer en zet hem uit. Doe wat ik wil en kijk soms s,avonds nog wel eens even maar er gaan ook dagen voorbij van niet. Het is leuk die p.c maar er blijft anders veel liggen |
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Brei-meisje
Duizendpoot
Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Januari 2011 om 08:23 |
|
ik zit meestal te handwerken met mijn laptop naast me. Dan heb ik dit forum open staan, nog een ander forum over een band waar ik mod van ben, twitter, facebook en hyves! en dan zo verbaast als ik de hele avond bijna niks heb gedaan
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Januari 2011 om 09:25 |
|
Als ik alleen thuis ben is overdag de pc van mij ;maar 's avonds is hij van de zoon tot hij moet gaan werken mat de nacht .En dan zet hij hem af en 'savonds is mijn ventje thuis en zit ik bij hem
|
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Januari 2011 om 11:27 |
|
|
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |