Ezeltje Joshi |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12127 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
dit noem ik lef hebben. Onder iemand zijn creatie gewoon de vraag droppen om het patroon online te zetten. (sorry hoor petraco)
|
||
|
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het pakket is bij de Aldi in Nederland gekocht ,ik zou zeggen probeer het daar eens .
Misschien hebben ze nog ergens een Nederlandse beschrijving op kantoor liggen . Ik weet zelfs niet eens of het mag . |
||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5780 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
sorry ga het nu niet zoeken met dit warme weer zal ergens boven tussen alle voorraad liggen en daar is het nu echt te warm. Zou inderdaad ook eens bij de aldi informeren of misschien met een vertaallijst van google kijken of het lukt.
Veel succes. |
||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5780 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vertaalmachine zetten op Deens-Nederlandse vertaling. Toen de pakketten net verkocht waren, hielp de Aldi nog. Maar nu waarschijnlijk niet meer. De garens kunnen ook voor andere projecten gebruikt worden. Ik heb de drie pakketten ook op een bloedhete zolder liggen en nooit gekeken in welke taal de beschrijvingen zijn. Ik heb genoeg andere patronen voor dieren haken of breien.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
jrg
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2018 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb net zo goed als jullie het patroon gekocht. Mijn vraag is alleen of iemand de Nederlandse versie online wil zetten, want als ik het vertaal dan klopt er niks van... sorry voor mijn 'brutaliteit'.
|
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben niet vertrouwd met haaktermen, noch in het Nederlands, noch in het Deens. Ook heb ik geen ervaring met haken. Als je taalkundige problemen hebt, kan ik je wat het Deens betreft wel vooruit helpen. Vertaalmachines geven nog wel eens verwarrende en lachwekkende oplossingen.
|
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12127 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als ge het allereerste bericht van dit topic leest dan denk ik dat het evengoed is als het vertaalde deens. En waarom wilt gij 'uitdrukkelijk' dat het online wordt gezet, dat is bij mij het grote probleem en zeker als er ergens een klein rondje met een c in opstaat.
|
||
|
||
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ziet er toch ontzettend leuk uit. Voor een beginner heel goed gedaan
|
||
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Foutje van mijn kant; is niet door een beginner gemaakt. Blijft toch een hele leuke ezel |
||
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
anouk
Newbie Lid sinds: 01 Januari 2020 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hoi, ik weet niet of niemand nog actief is op dit forum maar ik probeer het toch.
ik heb met kerst dit pakket gekregen maar mijn ouders dachten dat het haken was, nu wil ik het toch heel graag maken maar ik heb nog nooit gebreid veel kun je tegenwoordig online vinden maar dit patroon blijft bij veel dingen een raadsel. ik weet niet of iemand mij misschien kan toelichten met prive berichten dan zodat ik ook kan laten zien dat ik het echt heb. heb alleen een paar vragen over bepaalde dingen die ik online gewoon niet terug kan vinden. ( mag dit niet dan is het het ook goed hoor, maar dacht niet geschoten is altijd mis) groetje anouk
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik zou een haakpatroon van een ongeveer even groot of iets kleiner ezeltje zoeken. Met de patronen in die pakketten is altijd iets mis, omdat ze door leken vertaald worden of door vertaalmachines. Dan klopt er niets van, zowel qua patroon als qua taal.
|
||
wat rozengeur. |
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Is sneu ,zowel voor je ouders als voor jou .
Misschien kun je het pakket nog terugbrengen ,zeker als er geen nederlandse vertaling bij zit . Als dat niet lukt ,is de raad van Machtelt de enige oplossing . |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik las ergens in het topic dat de gebreide ezel 35 cm is. In haakwerk gaat meer garen zitten, dus dan zou ik een ezel tussen 20 en 25 cm zoeken.
|
||
wat rozengeur. |
||
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik zou aanraden om inderdaad een haakpatroon te zoeken. In dit patroon staan fouten en is voor een beginnende breister onduidelijk beschrijving.
|
||
anouk
Newbie Lid sinds: 01 Januari 2020 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
dan ga ik denk ik maar een haak patroon zoeken idd bedankt voor de reacties.
|
||
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
mooi
|
||
groetjes Loes
|
||
Imelda
Newbie Lid sinds: 13 September 2021 Locatie: Eibergen Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb van een vriendin het pakket breiset ezel joshi gekregen. Alles zit erin,garen, houten breinaalden, vulling, behalve het patroon. Heeft iemand een idee hoe ik aan het patroon kan komen.
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heb je de tips hierboven gelezen? Een ander ezelpatroon zoeken, waar iets minder wol voor nodig is, bijvoorbeeld.
|
||
wat rozengeur. |
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |