fa-135 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
gerryhera ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 30 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2011 om 17:19 |
Ben begonnen met het patroon no fa 135 van Drops Design. Dit is een vest in ribbelsteek.Bij het linker achterpand moest ik meerderen voor en na de markeerdraad. Je krijgt dan een korte kant en lange kant en het werk gaat een hoek maken. Nu ben ik bij het breien tot nld 62 ( mt xl). Nu moet ik zo meerderen aan de verkeerde kant en en klein eindje verder minderen aan de verkeerde kant voor de hals. Volgens mij is de korte kant dat wat de zijnaad gaat vormen en de lange kant de hals lijn. Dan moet ik meerderen aan de verkeerde kant van de korte kant? Ik hoop dat iemand mij snapt. groeten, gerryhera |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik kan het patroon niet vinden. ik kan je zo niet helpen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
gerryhera ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 30 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het gaat om het vest in ribbelsteek met strepen van Fabel en Alpaca. Dit model heeft het nr FA-135 en staat op de www.garnstudio.com site. zie net dat er onder foto een ander nummer staat nl:127-12. |
|
groeten van gerryhera
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |