Feestjes |
Reageer
|
| Autheur | |
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: FeestjesPosted: 28 Augustus 2012 om 09:44 |
|
Hebben jullie dat nu ook?
Zo heb je maanden niets en opeens komen de feestjes achter elkaar. Ik mag de komende tijd naar deze feestjes Vandaag 28 augustus viert mijn zusje haar 50 ste verjaardag, vrijdag gaan we het groots vieren , vanddag op de koffie, zaterdag een feestje van de volleybal, zondag een nichtje jarig , 6 september zoon, 7 september schoonzoon, 9 september onze 35 ste trouwdag, 21 september onze oudste zoon trouwt, 28 september manlief is 25 jaar werkzaam bij het bedrijf, 29 manlief is jarig, allemaal in een maandje tijd. Hier zeggen we dan, ik kan de knippe wal an de duure hangn. |
|
|
|
![]() |
|
MG Jewelry
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 09:46 |
FEESTEN MAAR, zou ik zeggen. Gezellig!![]() Van harte alvast met jullie trouwdag, je zoon, je man, je zusje,schoonzoon, ben ik nog iemand vergeten? ![]() |
|
![]() |
|
Just Me
Hobbywonder
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 09:58 |
|
Gezellig, heel veel plezier!
|
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 10:05 |
|
Jeetje, jij blijft feesten. Van harte gefeliciteerd met alle verjaardagen en jubilea.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 10:25 |
|
Geniet er volop van!!!!!!!!!! ;.))
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 10:30 |
|
Gefeliciteerd met alles wat komen gaat lees dat je zoon de eenentwintigste gaat trouwen mijn oudste zoon ook.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
ikkie1202
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 10:35 |
|
Ja dat gevoel ken ik, gefeliciteerd met al die feestjes in ieder geval!
Ikzelf heb dat momenteel ook. In de maand september heb ik 6 verjaardagen, en dat is dan alleen in de familie! (en dan niet eens zo verre familie, schoonbroer, nichtjes, broer) December zal wel een koude maand zijn zeker ;) |
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 14:20 |
|
hihihi gefeliciteerd met al die feesten het zijn er nogal wat.
Ik ken dat vroeger toen ik echt nog overal naar toe ging en ook nog iedereen leefde had ik van af 28 augustus tot 11 januari iedere week 2 verjaardagen te vieren. Er zijn er helaas verschillende hiervan ons ontvallen, maar ook verschillende die door verschillende oorzaken niet meer to die kring behoorde. Het meeste was ook wel familie trouwens. Maar ik denk idd. dat het aan de koude maanden ligt hihihihhi |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 14:44 |
|
Gefeliciteerd met alle personen en actvfiteiten. Ik heb dit in de maand mei. 16 verjaardagen en dan alleen van familie
|
|
|
|
![]() |
|
Wanda
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 14:52 |
|
gefeliciteerd met alle personen en ik ken dat gevoel nog van vroeger, had ik heel veel verjaardagen etc in december
|
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
haribiwo
Hobbywonder
Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 15:04 |
|
Bij ons was/is December ook een top maand, zelfs zo erg dat als 1 van mijn 6 broers of zussen verkering kreeg er eerst gevraagd werd of diegene niet in December jarig was, anders moest hij/zij het maar uitmaken (geintje natuurlijk) ook moesten we er later voor zorgen dat er in deze maand geen kleinkinderen geboren werden haha ( het heeft wel gewerkt, geen schoondochters/zoons of kleinkinderen jarig in die maand, scheelde weer, December is toch al zo'n dure maand
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Augustus 2012 om 17:06 |
|
Feesten dus de komende maand Diny.
Haribowo, bij ons ging dat ook zo, maar dan voor december en januari, mijn man is ook in januari jarig . Hier hebben we op 4, 7, 15, 18 en 20 december en op 6, 9, 11, 26 en 27 januari verjaardagen binnen de familie. Ik heb 2 broers en 1 zus en wij waren alle vier en mijn vader in december en januari jarig, mijn moeder als enige in juni, maar door een schoonzus en zwager hebben we de eerste week van juni nu 3 verjaardagen. Wij hebben zelfs de zwangerschappen eromheen kunnen "plannen", maar jongste besloot drie weken te vroeg te komen en is op 26 januari geboren, een dag voor mijn zus haar verjaardag.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |