Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

fenna wol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: fenna wol
    Posted: 09 Oktober 2013 om 14:07
Is iemand die fenna wol van de wibra heeft liggen er niets mee doet of gaat doen?
Ik heb dan nl interesse om het over te nemen.

Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 17:33
Hoi Marion, ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar de Wibra en kreeg dit als antwoord terug:In het bestand vind u nog alle voorraad van de Fenna wol die we nog hebben. Er gaat niets meer binnen komen dus als deze voorraad op is dan is het ook echt op. Alle kleuren hebben hetzelfde artikelnummer dus ik kan niet zien in de computer welke kleur er nog waar op voorraad is.
U kunt, als u wilt, telefonisch contact opnemen met de winkels en als zij de juiste kleur nog hebben dan mag u de benodigde bollen reserveren. U dient namelijk de bollen op te halen in de winkel waar u reserveert en zo weet u dat u niet voor niets naar de winkel gaat.

Met vriendelijke groet,

Wibra Supermarkt BV.
Carla Koperdraad
Hoop dat je er nog iets mee kan. Ik ga zelf morgen nog naar Rotterdam dus als daar nog wat is dan neem ik het voor je mee.
Groetjes JosÄ—
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 09:27
Okay, dank je!Zou top zijn als er nog is in Rotterdam, hier is alles op. En anders misschien de volgende keer, ik hoorde dat er in januari zo'n zelfde idee wol komt bij de Wibra.

Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 09:34
Oh helemaal vergeten om te reageren: maar ook daar was het op. Zou wel mooi zijn als er zoiets weer terug komt. Van wie heb jij het gehoord dan?Ik heb trouwens bij onze Wibra gevraagd of het nog binnen kwam. De manager zei dus tegen mij dat ik aanstaande woensdag in de middag gewoon even moest bellen, want ja vorige week hadden ze ineens weer een doos ertussen zitten. Ze zei je weet maar nooit. Dus morgen hang Ik aan de lijn. Wordt dus vervolgt!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 10:27
ik heb  nog 2 bollen  met kleurnr 85792 en 1 bol  met 85804
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 08:23
O top! Maar ik zoek toch wel een bol of 4 a 5 voor een col.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 09:09
Oeps! nou,succes met zoeken,ik hoor  inderdaad ook in Nijmegen en Wijchen dat het niet meer komt.Hoop voor dat het nog lukt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.389 seconden.
Lang Yarns