Fennagaren |
Reageer | Pagina <1234 10> |
Autheur | |
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn hier in België ook wibra's, maar voor mij liggen ze alleszins ongunstig. Ik ga daar echt geen 10 euro parkeergeld voor betalen.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij gaan wel regelmatig naar de Wibra, maar nog nooit het Fenna garen opgemerkt. Ik zal deze week als het lukt eens gaan kijken. Is namelijk mijn laatste werkweek en dan is het hier superdruk.
|
|
Grx
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
..........en het klopt, het bericht is bij onze Wibra ook aangekomen.
Heeft al iemand het kunnen kopen? bestellen gaat bij ons niet, want ze hebben geen idee wat ze krijgen. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee bij ons komt de vracht pas op woensdag binnen! Ik moet nog even geduld hebben.😄
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mij ook
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier op vrijdag
|
|
Groetjes jenny
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spannend, hoop dat duizendpoot wil doorgeven welke kleuren ze hebben.
Als er tenminste nog iets is, als je in de winkel komt :( |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vracht schijnt hier op dinsdagmiddag aan te komen...
Maar niet alles wordt altijd direct in de winkel gebracht... ofzo... ik hou jullie op de hoogte |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou hier bij ons in noord holland komt die vracht pas donderdag
weg laten leggen kon niet en ze kon ook niet garanderen dat het bij de vracht zat plus dat ze ook niet wist hoe laat de vracht komt kon ook nog wel eens 3 uur s'middags worden ik weet nog niet wat ik er mee moet groet nia |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een tijdelijk dienstverband bij de Wibra, zoiets ?
|
|
San-nie
Groupie Lid sinds: 10 Mei 2013 Locatie: Schiedam Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier komt het ook woensdag binnen maar er werd me aangeraden dan ook nog even te bellen of het er daadwerkelijk bij zat. Overigens heb ik al veel foto's van Fenna voorbij zien komen waar het gisteren en vandaag al geleverd is. Het is dus nu zeker waar. En wat ik heb begrepen zal het ook net als de Bianca een aantal weken geleverd worden.
|
|
cormout
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben erg benieuwd naar die foto's, kan ik die ook zien? Zijn het dezelfde kleuren gebleven?
Groetjes Cormout |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij zit er een mooie paars lila bij,en ik zag ook rood met zwart op facebook
|
|
Groetjes jenny
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal morgen wel even een foto'tje maken en plaatsen van de kleuren.
Er zijn er vijf en ik heb er verschillende gescoord. De eerste vestiging waar ik vandaag was, die zouden vanmiddag rond 14.00 een levering krijgen. Ik er om 14.30 naar toe en toen bleken er nog maar 3 kleuren over te zijn... levering was toevallig vandaag om 11.00 uur al geweest. Zucht. Nu moest ik toch nog naar Deventer, dus daar ook even gekeken. Levering net binnen, nog niet in de winkel, maar ik mocht uit het magazijn nog wat bollen halen, dus ik heb nu alle bollen wel op voorraad :) Nu nog een leuk patroon en ik kan de komende maanden mijn lol op :) |
|
San-nie
Groupie Lid sinds: 10 Mei 2013 Locatie: Schiedam Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net gebeld naar de Wibra en helaas...de levering komt 1 dag later. morgenochtend maar weer bellen :)
|
|
cormout
Post Options
Thanks(0)
|
blllll, dat viel tegen
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja de vracht komt bij mij ook een dag later maar zij bellen morgen mij .ik bennamelijk ingezwachteld al een week .Mijn benen tot aan mijn knieen en dat is nu niet zo makkelijk voor mij om daar te komen.het is voor steunkousen omdat ik veel te veel vocht in mijn pootjes heb . Vandaar dat ik gebeld word
|
|
Gerbera
Post Options
Thanks(0)
|
Foto,foto,foto ha ha ben zo nieuwsgierig |
|
Groetjes jenny
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook foto zien dan kan ik hier al kiezen is makkelijker
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Oh sh*t, helemaal vergeten...
morgen, beloofd, als er weer daglicht in die kamer is. |
|
Reageer | Pagina <1234 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |