Fennagaren |
Reageer | Pagina <1 78910> |
Autheur | |
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi patroon, en wat een keuze is er op Ravelry! Dankjewel Lidy.
|
|
Grx
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan, Oepske. Als je eenmaal gaat kijken/zoeken op Ravelry, kun je zomaar dagenlang zoet zijn. Ik haal de patronen voor de meeste dingen die ik maak hier vandaan, van dit forum, dankzij allerlei lieve mensen die zoeken en hier linkjes neerzetten, van Drops (ook een aanrader), van Ravelry of van de site van Jeanet van Blij dat ik Brei. Zij zet allerlei leuke dingen op haar blog, met regelmaat zijn het ook verwijzingen naar een patroon op Ravelry. Het zoekt alleen wat moeilijker dan op Ravelry natuurlijk omdat je daar allerlei criteria kunt invoeren: soort garen, moeilijkheidsgraad, type, naalden enz. Maar toch ook veel waardering voor Jeanet. Ik probeer ook een aantal maal per jaar wol bij haar te kopen, want alleen maar ideetjes meenemen en daar niets tegenover stellen, vind ik maar niks.
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog een linkje naar Ravelry. Hier http://www.ravelry.com/projects/search#view=thumbs&yarn-link=wibra-fenna&page=1&sort=completed&query=cowl kun je zien wat voor soort kol andere mensen op Ravelry hebben gemaakt met Fenna. Zitten wel meer leuke steken tussen.
En nu zal ik ophouden.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
t haakt heerlijk weg, maar.................... een fout maken en uithalen is een drama!
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da's handig om te weten. Bedankt voor de tip. Zal wat worden, maak nogal eens fouten als beginner hihihi |
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat breit inderdaad heel erg mooi!
Die sjaal op Ravelry ( bezemsteelhaken) die is ook heel erg mooi. Bedankt voor de link. |
|
Groetjes Creananske
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ondertussen een proeflapje gemaakt met een leuk steekje van op Ravelry. Nu nog op zoek naar een rondbreinaald 4,5. Dan kan ik ook breien tijdens de autoritten.
|
|
Grx
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
YES!!!!!!!!!!!! 16 bollen Fenna gescoord bij Wibra Dukenburg in Nijmegen.Ze hadden maar 2 kleine dozen binnen gekregen,Ik was(hoe is het mogelijk) de eerste.Dus wie er in de buurt woont.rennen!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
San-nie
Groupie Lid sinds: 10 Mei 2013 Locatie: Schiedam Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in Schiedam zijn twee Wibra's en bij allebei kun je gewoon bellen en bellen ze je terug als de Fenna binnen is. Zo ben ik aan de benodigde bolletjes voor mijn deken gekomen. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor van de Wibra en ook daar meteen de volgende dag antwoord dus ik vind de service super. Zij bevestigde trouwens dat de Fenna niet vast in het assortiment gaat komen. Sterker nog, de leverancier kan niet garanderen dat hij het ooit nog kan leveren dus het is ook niet zeker of het ooit nog terugkomt. Dus ze adviseerde om nu te kopen wat je nodig hebt en ze zei er ook bij dat er nog ruim voldoende voorraad was dus dat het voorlopig nog volop geleverd zou worden.(Haar woorden). Over het uithalen...ik hoor dat veel mensen dat lastig vinden maar ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee heb. Alleen als je ergens door de draad hebt gestoken is het even lastig maar als je het dan voorzichtig lostrekt kun je weer verder :)
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens in downtown Leuven geweest (alle hoogwaardigheidsbekleders waren gelukkig weer weg), dus maar eens de Wibra binnen gelopen. Ze hadden er stapels Fenna, maar alleen zwart met een vleugje grijs, mij te donker. Maar het was inderdaad heerlijk zacht. Iedereen die nog zwart met grijze Fenna zoekt: op naar Leuven.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooooooooooooo errug!
op naar t volgende dorp, mn fiets ging ''vanzelf'' naar de kringloop en toen naar de wibra en ja hoor 10 bollen fenna van de felle kleuren en 10 van zwart/grijs, op de terug weg nog eten voor vanavond gehaald en toen zaten de fietstassen nokkie vol! |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
zeker toch wel kant en klaar eten?
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Groetjes Creananske
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ,dat uithalen op die manier ben ik helemaal met je eens .Dan valt het wel mee
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
nee hoor dames, heel netjes, verse sperciebonen en een slavinkie en aardappelen
(aplaus voor mezelf) |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor een ieder die nog op zoek is naar Fennagaren. De Wibra in Hoofddorp heeft nog schappen vol. In ieder geval nog de zwart/grijze, paars/bruine en de felgekleurde.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik hoorde dat dat ook in haarlem zo is
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb laatst 3 bollen felle kleur fenna kunnen krijgen en daar heb ik een omslagdoek van gemaakt. Viel me mee met uithalen want had natuurlijk ergens een fout gemaakt. Vind t mooie glanzende acryl. Haakt erg fijn ook. Dus vandaag nog wat gekeken bij de wibra en warempel ze hadden een keer nog wat, de grijze nog en een donkere gekleurde daar de laatste vier bollen van meegenomen. Nu eens verzinnen wat ik daar van ga maken !
|
|
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben een vestje aan het haken met de paars/bruin/blauw/groene Fenna, had 2 bollen meegenomen, voor de heb in eerste instantie. Maar kwam dit patroon tegen en ben dus begonnen. Maar zit nu dus met het probleem dat ik 2 bollen heb maar er 3 nodig heb. Vandaag bij de wibra in Nijmegen centrum geweest, daar hadden ze alleen nog een paars/creme/taupe bol liggen.
Heb mijn moeder ingeschakeld ze gaat voor me kijken of er daar nog wat ligt bij de wibra. Zo niet ga ik morgen even een tripje naar Dukenburg maken. |
|
Reageer | Pagina <1 78910> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |