Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ff iets zeggen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 16:27
Dat het hier gezellig en leerzaam is, kan ik ook helemaal onderschrijven. Zelfs als ik uit logeren ga bij mijn vader, ga ik achter zijn computer zitten om nog even gauw te lezen. Je komt regelmatig dezelfde namen tegen waardoor er een knusse en vriendschappelijke sfeer ontstaat. Als de aardappels weer eens aangebrand zijn, weet mijn man precies wat ik tijdens het koken gedaan heb: stiekem op het forum gekeken en de tijd vergeten. 

... en dat we nog heel lang met elkaar door mogen hobbyen.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 16:43
Ik ben het met Kamilla en alle anderen helemaal eens.
Het is inderdaad heel gezellig op dit forum, je steekt er van alles op en we blijven lekker doorgaan met onze hobby's, toch?

Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 20:03
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Als de aardappels weer eens aangebrand zijn, weet mijn man precies wat ik tijdens het koken gedaan heb: stiekem op het forum gekeken en de tijd vergeten. 

Oeps pas jij op voor een forumverbod? Voor je het weet mag je hier helemaal niet meer komen omdat hij weigert nog een keer aangebrande aardappels te eten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns