Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fietszadel

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 15:48
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 18:10
Meia ik heb een patroontje doorgestuurd
Groeten Jacqueline
Back to Top
Yvonne9973 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yvonne9973 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 20:11

Wat een leuk idee. Ik was op zoek naar (plastic) zadeldekjes en kwam ergens dit draadje tegen.

Gehaakt is natuurlijk ook heel leuk en zeker nu we onze fietsen aan het opknappen zijn. Tja met de kredietcrisis en een gezondere levensstijl zullen we de fiets eens wat vaker moeten nemen en dat is dit natuurlijk een mooi puntje op de i

Wie kan mij aan het patroon voor het zadeldekje helpen?

Alvast bedankt.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 23:50
Originally posted by Yvonne9973 Yvonne9973 wrote:

Wat een leuk idee. Ik was op zoek naar (plastic) zadeldekjes en kwam ergens dit draadje tegen.

Gehaakt is natuurlijk ook heel leuk en zeker nu we onze fietsen aan het opknappen zijn. Tja met de kredietcrisis en een gezondere levensstijl zullen we de fiets eens wat vaker moeten nemen en dat is dit natuurlijk een mooi puntje op de i

Wie kan mij aan het patroon voor het zadeldekje helpen?

Alvast bedankt.

ik fiets altijd

groetjes geesje
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2009 om 10:14
yvonne heb je het patroon al gekregen?
Groeten Jacqueline
Back to Top
nonnepon View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nonnepon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2009 om 22:20
Hallo,

Ik heb net mijzelf net een nieuwe opoefiets aangeschaft en nu wil ik dolgraag van die gehaakte jasbeschermers. Ik heb het patroon uit de libelle van internet geplukt en ben nu op zoek naar een slachtoffer die kan haken :) Ik denk dat ik mijn moeder maar eens lief aankijk, alhoewel die meer van het breien is.
Ik zou nu eerst graag weten of er iemand op dit forum is die dit patroon al eens heeft gehaakt en hoe dat is bevallen. Is het een beetje te doen, is het alleen voor ervaren hakers, hoe viel het uit en zijn er nog valkuilen of rare dingen in het patroon waar rekening mee gehouden moet worden.
Ik hoop dat iemand hier mij wat meer info over kan geven.
Alvast bedankt in ieder geval.
Manon
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 13:36

Oh wat leuk deze 3 patronen mag ik deze ook s.v.p. ontvangen?

Graag de nederlandse versie, zoniet dan ga ik het vertalen.

a_hoegee@hotmail.com

Hartelijk dank

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 14:09
Ik heb je het fietszadeldekje gemaild (Engels patroon), ik weet niet of er een Nederlandse versie is. De andere patronen heb ik niet. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 18:44

Mag ik het patroon van de jasbeschermers hebben? Heb geprobeerd om bij Libelle dit te kopiëren maar dit lukt mij niet.

a_hoegee@hotmail.com

Labeldoekje.

Originally posted by Pallas Pallas wrote:

ik ben zelf ook wel geinteresseerd in het zadeldekje en het hangslot :) Wil iemand dat naar mij doorsturen?

Ik heb zelf dus nog de jasbeschermers in de aanbieding! Geesje, ik stuur hem naar je op!

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 19:31
Stuur even je emailadres aan me labeldoekje, dan krijg je het zadelhoesje in het nederlands en ik heb de jasbeschermers ook
Groeten Jacqueline
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 21:26
Leuk die zadelhoesjes. Maar die passen niet op een kinderzadel. Dochter heeft het zadel beschadigd.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 21:51

Heel erg fijn, kan ik mijn nichtje blij maken.

a_hoegee@hotmail.com

Originally posted by pien66 pien66 wrote:

Stuur even je emailadres aan me labeldoekje, dan krijg je het zadelhoesje in het nederlands en ik heb de jasbeschermers ook

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2009 om 19:20

Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Leuk die zadelhoesjes. Maar die passen niet op een kinderzadel. Dochter heeft het zadel beschadigd.

Gewoon een beetje aanpassen en wat meten

Groeten Jacqueline
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 16:48
mag ik ook het nedl patroon van het zadeldekje grtj ineke
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 18:41
tuurlijk
Groeten Jacqueline
Back to Top
nonnepon View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nonnepon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 23:31
Heeft nu niemand ervaring met het maken van de jasbeschermers? Ik wacht met smart op een reactie
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2009 om 09:49
Zeg nonnepon, misschien kan je jezelf eerst even zelf voorstellen
Groeten Jacqueline
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2009 om 15:39
jacquline bedankt voor het patroon grtj ineke
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 13:21
kan iemand mij het nederlands patroon van het zadeldekje sturen,zou daar erg blij mee zijn
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 17:05
zou ik ook d nederlandse patronen mogen hebben, vast bedankt
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns