Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fijne Paasdagen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fijne Paasdagen
    Posted: 04 April 2015 om 10:22
Ik wens iedereen fijne Paasdagen.

Ik ken mensen die naar pretparken gaan, om eens goed op de kop te hangen em losgeschud te worden. Zij liever dan ik.

Zelf ga ik 2de Paasdag op de vlooienmarkt in de Americahal zitten, winkeltje spelen met twee soosvriendinnen, ik verheug me er nu al op.

1ste Paasdag ga ik poppenkleertjes maken, maar daar ben ik allang mee bezig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 10:29
Instemmend geknik hier voor de fijne Paasdagen.
Vandaag gaat het wel een moeilijke dag worden voor mij want het is Stille Zaterdag en dat is nu echt niet mijn sterkste punt, stil zijn.
Op Witte Donderdag heb ik al vergeten mijn voeten te wassen. Alleen op Goede Vrijdag heb ik geen vlees gegeten. Dus een Zalige Pasen zit er niet in voor mij maar hopelijk voor jullie wel.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 10:33
Ik heb er helemaal nix mee - ik probeer de pretparken en otosjows te mijden en ik zie wel, beetje in de tuin grutten denk ik.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 10:36
Dat doet me denken aan een verhaal van Godfried Bomans. Zijn broer en zus waren tijdens de vastendagen zo fanatiek, dat ze droog brood aten, Nee dank u, zelfs geen boter. Daar kon hij niet tegenop met het enkel bewaren van snoep. Op Paasmorgen trakteerde pa op tompoezen, broer en zus zeiden meteen weer Nee dank u en kregen een oorvijg, Het is Pasen, eet je tompoes, Godfried at met vreugde zijn tompoes, blij dat hij eindelijk ook iets heiligs kon doen, braaf snoepen. Broer en zus zijn later het klooster ingegaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 11:43

die mens kon vertellen he, en allemaal met een uitgestreken gezicht.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 18:38
De kinderen hadden dus vrijdag weer hun verplichte Sobere Maaltijd op school, enkel een homp brood en een kom soep, en ze mogen geen koek noch fruit noch bokes mee. Aangezien wijzelf volkomen heidens zijn , gezorgd dat er een stapel yoghurts, koeken en fruit klaarstonden bij tuiskomst, waar ze uitgehongerd op aanvielen. Zal dus wel de hel worden zeker.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 18:42
Mijn ouders waren streng in de leer, dus op Goede Vrijdag enkel witte bonen. Dus probeerde ik altijd bij een vriendinnetje te blijven eten, waar ze het wat minder nauw namen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 20:44
daarnet jam gekookt, zonne-gele mangojam, ziet er ook n beetje paas-achtig uit.
verder vier ik paas vooral vanbinnen, heb geen zin in uiterlijke poespas
morgenochtend verf ik voor alle dieren en voor mij n ei, zo heb ik beloofd. meteen daarna vreten we ze op Tongue
daarna ga ik wat op mn tuintje rommelen, de voorgekweekte tuinbonen er maar inzetten en spinazie zaaien enzo
geen vreetfestijn maar eten zaaien en poten omdat het ook weer zomer wordt, herfst en winter Wink

voor iedereen die het uitbundiger wil vieren dan ik zeg ik, veel plezier en fijne dagenThumbs Up
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 21:02
Ik vind pasen vooral leuk om de vrije maandag.Eieren geverfd met kleinzoon,oma blijven die goed tot volgend jaar?hoeven we dit tenminste volgend jaar niet te doen!!! haha dacht hem een plezier te doen.Morgen gaan we ze verstoppen in de tuin.hij samen met opa 1 x en daarna mama en ik.Onze kleinzoon heeft autisme en ik kan jullie vertellen,die kan verstoppen..... zoek mij ongans,,,,,,
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 21:06
voor iedereen gezellige paasdagen.
Zelf net terug met de kids van paaswake altijd indruk wekkend.
Straks eitjes verstoppen voor de kids
en dat was het dan voor de rest gezellig samen zijn en rustig aan doen bijtanken van het werken.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 10:06
Hier ook vrolijk PasenHug
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns