Filet haken kleur toevoegen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
joycar ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Maart 2014 Locatie: Wolphaartsdijk Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Maart 2014 om 13:43 |
Hoi allemaal ik heb een vraagje ik doe aan filethaken en vraag mij af als ik in mijn patroon kleur wil toevoegen hoe doe je dat het mooist wat is de beste techniek,
moet je na elk blokje in je motief de kleur afknippen ??? ik vind het leuk om mijn motief in een andere kleur te maken maar vind dat lasting Wie kan mij helpen |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geen idee, maar kun je de andere kleur dan niet steeds aan de verkeerde kant meehaken? Hoef je niet steeds de draad weg te werken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb het nooit gedaan, probeer eens proeflapjes te maken. Als je in een filetwerk een motief in het midden in een andere kleur wilt, kun je de draad misschien meevoeren, maar ik denk dat het altijd zichtbaar zal zijn vanwege de open structuur. Je zou wel op de plek van het motief een open gat kunnen laten vallen en het motief apart haken en later met gewoon naaigaren innaaien. Is dat een oplossing?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik heb net voor je gezocht in mijn haakboek, maar ze doen alles in 1 kleur. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehaakt, lijkt me wel leuk trouwens. Is hè mogelijk om je draad met een stokje mee naar boven te haken, langs de achtekant?
Wat wil je trouwens gaan maken, ik ken geloof ik alleen maar gordijntjes hiervan. |
|
![]() |
|
joycar ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Maart 2014 Locatie: Wolphaartsdijk Status: Offline Points: 5 |
Bedankt voor jullie tips ik maak een sort gordijn met een boom en vogels maar die ga ik toch maar in 1 kleur doen ik ben ook bezig met glazen potten en daar maak ik een sort kaarshouders van en haak ik omheen ben er met een bezig met 2 kleuren en die kleur haak ik mee maar vind dat erg veel werk en niet zo mooi je ziet dat toch.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik ben benieuwd naa je creaties, hoop dat je een foto plaats als ze af zijn.
Succes! |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Een tijd terug had iemand een prachtige hond (volgens mij collie in) een gordijn gefilethaakt met andere kleur. Misschien kun je daar op zoeken?
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |