Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Filet haken kleur toevoegen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
joycar View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joycar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Filet haken kleur toevoegen
    Posted: 29 Maart 2014 om 13:43
Hoi allemaal ik heb een vraagje ik doe aan filethaken en vraag mij af als ik in mijn patroon kleur wil toevoegen hoe doe je dat het mooist wat is de beste techniek,

moet je na elk blokje in je motief de kleur afknippen ???

ik vind het leuk om mijn motief in een andere kleur te maken maar vind dat lasting

Wie kan mij helpen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 10:51
Geen idee, maar kun je de andere kleur dan niet steeds aan de verkeerde kant meehaken? Hoef je niet steeds de draad weg te werken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 11:41
Ik heb het nooit gedaan, probeer eens proeflapjes te maken. Als je in een filetwerk een motief in het midden in een andere kleur wilt, kun je de draad misschien meevoeren, maar ik denk dat het altijd zichtbaar zal zijn vanwege de open structuur. Je zou wel op de plek van het motief een open gat kunnen laten vallen en het motief apart haken en later met gewoon naaigaren innaaien. Is dat een oplossing?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 17:35
Ik heb net voor je gezocht in mijn haakboek, maar ze doen alles in 1 kleur. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehaakt, lijkt me wel leuk trouwens. Is hè mogelijk om je draad met een stokje mee naar boven te haken, langs de achtekant?

Wat wil je trouwens gaan maken, ik ken geloof ik alleen maar gordijntjes hiervan.
Back to Top
joycar View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joycar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 21:21
Bedankt voor jullie tips ik maak een sort gordijn met een boom en vogels maar die ga ik toch maar in 1 kleur doen ik ben ook bezig met glazen potten en daar maak ik een sort kaarshouders van en haak ik omheen ben er met een bezig met 2 kleuren en die kleur haak ik mee maar vind dat erg veel werk en niet zo mooi je ziet dat toch.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 21:24
Ik ben benieuwd naa je creaties, hoop dat je een foto plaats als ze af zijn.
Succes!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 08:23
Een tijd terug had iemand een prachtige hond (volgens mij collie in) een gordijn gefilethaakt met andere kleur. Misschien kun je daar op zoeken? 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns