Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Filmtip

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Filmtip
    Posted: 21 Juni 2016 om 19:21
Wie genoten heeft van Intouchables, kan nu in de bioscoop naar Me before you gaan kijken. Ik ga morgen. Het is een film naar een roman van Jojo Moyes, ik heb genoten van het boek en het vervolg. Nu is het eerste boek verfilmd met o.a. Emilia Clarke, die ook in de laatste Terminator film speelde en in de serie Game of Thrones Daenerys Stormgeboren speelt.

Ik ga ook zeker naar Now you see me deel 2 en naar Independance Day.

De Alice film is ook erg leuk, al volgt hij het boek niet bepaald, hij is gebaseerd op de figuren uit het boek.

Er schijnt ook een soort vervolg te zijn op Finding Nemo, voor de liefhebbers van tekenfilms.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 22:18
Oh super! Die film wilde ik graag zien! Had het boek ook gelezen en het vervolg ervan ook al....mooi!!
Op naar de bios dus! Bedankt voor de tip!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2016 om 08:58
Ik vond hem mooi. De zaal zat halfvol tienermeisjes, twee aan twee, en twee ouwe taarten.

Er waren wel belangrijke dingen uit het verhaal weggelaten.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2016 om 21:49
goh, al die namen en filmen. Finding nemo die ken ik maar de rest niet.

Het is al zeker 20 jaar geleden dat ik nog eens een bioscoop langs buiten, laat staan langs binnen heb gezien. En filmen op tv zie ik ook niet, tenzij het ene is zo van ik hang en laat het maar komen, en niet teveel nadenken of spanning, gewoon kijken en lachen.

En die taarten Magtelt, zaten die ook 2 aan 2 of zaten die verspreid over de zaal?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 09:03
Olga en ik zaten naast elkaar precies middenin de zaal, dat mochten we zelf uitmaken.

Ik vind het heerlijk om naar de film te gaan, een nadeel is wel, dat het te donker is om te haken.

Gisteren wilde ik op tv naar Independance Day kijken, omdat deel 2 nu in de bios draait, maar na een uur gapen, heb ik de rest opgenomen. Ik was vergeten hoe lang de aanloop naar de actiescènes was. Maar ja, er waren wel een paar toeren van de babydeken af.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 10:21
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns