Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

flower loom gebruiksaanwijzing

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creamama5 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creamama5 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: flower loom gebruiksaanwijzing
    Posted: 17 Augustus 2012 om 00:12
Hallo allemaal.

Heb een flower loom van clover gekregen maar nu zit de gebruiksaanwijzing er niet bij.
Heb op een filmpje een beschijving gezien met paarse letters.
Heeft iemand deze en zou zie gene zo vriendelijk willen zijn om mij er een door te sturen.
misschien staan daar toch weer andere dingen in dan die ik in de filmpjes zie.
Alvast hartelijk bedankt.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 01:39
hoi hoi ik heb even gegoogeld (of ho je dat  ook schrijftWink)
Ik had namelijk even geen  flauw idee wat  je bedoelde  stom he,  nu ik het zie denk ik oh ja.

Maar  ik raad je aan om even op You tube te kijken daar staan een heleboel filmpjes en misschien staat het daar  tussen. 
Deze link verwijst naar  een bloem die je kan maken met de flower loom, maar als je  naast het filmpje kijkt staan er nog heelveel meer en misschien staat jou filmpje daar tussen. 

succes met zoeken

Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 08:05
Ik heb het inderdaad ook op youtube opgezocht en veel gevonden.
Ik maak ook altijd bloemen van cadeau lint doet het leuk op cadeautjes
Het is leuk werk
groetjes Hilda
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:45
hier staat ook een uitleg en extra foto's erbij, 2 minuten googelen en je vind allerlei

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 13:33
het ziet er inderdaad  leuk uit ik dacht eerst meer aan  punniken toen ik die dingen de eerste keer zag meer het is mee pompoenen maken maar  dan andershihihihihhihiWink

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns