|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tackie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() Posted: 25 Februari 2010 om 14:33 |
Wie heeft er voor mij een patroon van een truitje, maat 40. Ik heb gisteren bij Zeeman fluffywol gekocht om een bolerootje te haken maar ik vind het patroon te omslachtig. Nu wil ik er een truitje met 3/4 of lange mouwen en ronde hals van breien.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Tackie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() |
Patronen genoeg op Hobbydoos maar meestal een ander breigaren. Dus weet ik niet goed hoeveel steken ik moet opzetten.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Bij Drops hebben ze vaak leuke patronen.
Je kunt een zoekopdracht doen aan de hand van het aantal steken per 10 cm dat op je bol staat. En bij hoofdcategorie 'dames' invullen. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga kijken. Wat een patronen zeg, en allemaal gratis. Geweldig toch. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
![]() |
Ik heb een leuk zomertruitje (combinatie breien en haken) maar helaas geen mailadres van je. Indien je interesse hebt even een mailtje sturen. |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt, ik heb je een PM gestuurd met mijn adres. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |