Fluit-etui |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi gedaan!!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Vandaag kreeg ik mijn fluit weer terug uit Duitsland na onderhoud. Het instrument is ongeschonden hier aangekomen. De grijze kunststof koker is helaas beschadigd geraakt. Met een nieuw te kopen onderdeel kan het nog gerepareerd worden. Toen ik alles opstuurde had ik er zorgvuldig noppenfolie omheen gedaan zodat het tegen een stootje kon. De bouwer vond dat noppenfolie blijkbaar niet nodig en heeft er alleen inpakpapier omheen gedaan. De post heeft er flink mee gesmeten.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Wat een ... (ik wilde boer schrijven, maar dan geef ik de hardwerkende landman een slechte naam) ...onzorgvuldig type. Ik zou er toch melding van maken.
Al was het alleen maar om schade voor andere klanten te voorkomen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ik zou die Duitse fluitonderhouder toch ook efkes verwittigen dat 'er auch noppenfölien muss gebrauchen und dass er sjaanse hätte das der flüte nicht gebrochen ist in zwei stücken'.
|
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bep, ik heb tranen gelachen en die lol kon ik best even gebruiken. Zelfs voorgelezen voor mijn man.
![]() Maar jullie hebben allebei volkomen gelijk. Ik moet dit bij de bouwer vermelden. De porto kostte 20 euro. Ruim 5 meer dan wat ik op de heenreis betaalde vanuit Nederland omdat een rond voorwerp vanuit Duitsland duurder is dan een hoekig pakket. Hoe verzinnen ze het! Als ik destijds dat handvat er succesvol op had gemaakt, zou dat nu compleet verpest zijn. Ik ga een stootvrij omhulsel (soort tas) met hengsels er omheen naaien dat de bouwer er om moet laten zitten!!! |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wat een verhaal en de post is toch overal hetzelfde he ,maar je hebt ze terug en kan ze weer gebruiken,en alst niet lukt vraag maar aan Bep die zal wel eens naar die Duitsers bellen en dan komt alles in orde 😂
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik verpak kwetsbare dingen tegenwoordig als het even kan matroesjka-stijl, eerst in doos 1 en dan doos 1 in doos 2 - je moet wat . . .
|
|
![]() |
|
Goed idee van die dubbele dozen, LW!
Ik had alleen niet verwacht dat ik iemand die gewend is om kwetsbare zaken per post te versturen, moest voorkauwen dat hij het net zo veilig had moeten verpakken als ik dat gedaan had. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ik zit met verbazing dit bericht te lezen wat een onzorgvuldige mensen zijn er echt geen woorden voor maar gelukkig is geen beschadigingen aan de fluit dat is wel het belangrijkste echt wat een verhaal ongelofelijk |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Wauww, dat verwacht je toch niet van iemand die nota bene fluiten repareert!
Ik zou er achteraan gaan hoor, dat is echt geen stijl
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Vind het toch wel een verzinsel dat je het zo voor elkaar krijgt...
Dat de uitvoering dan net minder is als dat je had verwacht is weer heel erg jammer... Perfectionisme is altijd lastig... Heb er zelf ook veel te vaak last van vind mijn haaksels vaak niet leuk of mooi terwijl anderen er spontaan verliefd op worden... Nu nog een oplossing vinden is altijd het lastigste... Ik hoop voor je dat er iemand hier of jijzelf met een briljant plan komt om dit mooie instrument zo veilig en voorzichtig mogelijk te kunnen versturen... |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Daar is over na gedacht! Ziet er goed uit.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |