|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 07 December 2009 om 09:01 |
met spoed gezocht,betty boop patroon voor te haken of te
breien. moet nog voor de kerst af. wie wil zo vriendelijk zijn !!!! het is voor de fysio, groetjes puck |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Helaas, ik heb alleen maar een inbreipatroontje van Phildar en dat is dan nog alleen het hoofd. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
alleen in het engels een potholder(pannenonderzetter/lap) kunnen vinden http://www.craftown.com/crochet/baz1.htm misschien een ander soortgelijk model poppenpatroon nemen en dan de Betty Boop haren en jurkje geven? Ik heb hier wel patroontjes van een beetje gelijkende popjes voorbij zien gaan bij de '' links ' |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
ik zal nog even in mijn oude ariadnes duiken voor je, op hoop van zegen!
|
|
groetjes,
|
![]() |
|
![]() |
als je dat wil doen heel graag.hij is voor de fysio z,n
dochter,die mij behandeld. ik ben bang als het mij niet lukt,dat mij gaat mishandelen. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
nee helaas!
|
|
groetjes,
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Ik heb wel een pdf bestand gevonden met betty boop op plastic canvas. Is dus ook weer om te borduren eigenlijk maar je kunt er bv een boekenlegger van maken of een doos voor tissues. Roept u maar. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Ik heb een oude ariadne gevonden uit 1986, met hierin een aantal truien, een tasj, zakdoekjes, een pop genaaid, een geborduurd make-up tasje en een beursje, een vloerkleedje en een lampje. Helaas niet een gehaakte pop.
De truien zijn voornamelijk voor kinderen: maat 74, 80 en 86 of 128, 134 en 140 en een vest voor een tiener. Als je belangstelling hebt, gil maar, ik scan het en mail het je. ![]() Groetjes Leonie |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
sorry kan je niet helpen.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() |
als je je email adres geeft heb ik er 1 voor je
|
|
![]() |
|
![]() |
tammie je hebt mij @mail adres,heb je een pm tje gestuurd.
corry r.ze is heel beroemd,en klein.raden maar groetjes puck ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
bedankt hetwich,wat is dat voor taal waar ze vandaan komt.
groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
Geen flauw idee, maar de omschrijving is wel duidelijk. Ben je inmiddels al voorzien?
|
|
![]() |
|
![]() |
tammie ik zou ook graag die van jou ontvangen,dan kan ik
kiezen welke ik ga maken.alvast bedankt jullie voor het zoeken. groetjes puck |
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
![]() |
Hoi, heb je ook een Betty Boop gestuurd misschien dezelfde als je al hebt maar je weet maar nooit... groeten, bianca |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Als je betty boop op google intoetst ktijg je meteen plaatjes, dan weet je het vast wel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() |
ik heb je toch echt wat gestuurd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |