|
Reageer
|
| Autheur | |
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Onderwerp: Kralen kopen?Posted: 31 December 2009 om 14:02 |
|
Lieve hobbydoosjes, Ik ben druk bezig met alles hier eens uitzoeken, heb teveel spullen die hier niets liggen te doen. Toen ik begon met sieraden maken (ja, dat doe ik ook :P) heb ik een hele hoop aangeschaft, maar ik wist totaal niet wat ik fijn vond en wat niet. Nu ik een beetje mijn eigen stijl heb gevonden, heb ik dus dingen liggen die ik niet gebruik. De foto's kun je vinden op: Het liefst wil ik natuurlijk alles in 1 keer kwijt, maar het is ook mogelijk om verschillende zakjes te kopen. Voor een aannemelijk bod is het van jou :) Heb ook nog een kast met laatjes, een rode van de praxis, om alles in te sorteren. Daar zal ik ook nog ff een foto van maken, maar dat komt nog. Groetjes!!
Inmiddels zijn ze verkocht op mp :) |
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 01 Januari 2010 om 02:29 |
|
leuke kralen helaas heb ik niets met kralen maar succes met de verkoop er van
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
muis28
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Posted: 01 Januari 2010 om 10:31 |
|
Zitten leuke kralen bij, die je ook zou kunnen gebruiken voor aan de dikbuikjes bv. Veel succes met de verkoop. |
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Posted: 01 Januari 2010 om 12:17 |
|
Gelukkig nieuwjaar en succes met verkopen! Ik ga lekker niet kijken want er liggen hier genoeg spullen voor 20 hobby's..
xx
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 01 Januari 2010 om 12:29 |
|
ook de beste wensen, maar ik doe eigenlijk niks met kralen. succes met de verkoop.
|
|
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Posted: 01 Januari 2010 om 22:42 |
|
ik heb ook nog he eea aan kralen liggen daar wil ik eigenlijk niets aan toevoegen omdat ik eigenlijk de laatste jaren gen sieraden meer maak misschien als mijn dochtertje wat ouder is kan zij er mee aan de gang |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 02 Januari 2010 om 10:54 |
|
Jaaaaa, dit herken ik. Heb ook nog het e.e.a. liggen van een hele tijd terug; weet uit ervaring als ik iets weg doe heb ik het een tijdje later weer "nodig" en ga het dan weer aanschaffen. Groetjes, Joke |
|
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
breivrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Posted: 02 Januari 2010 om 15:40 |
|
die glazen kraaltjes wat voor gaatje zit daarin?
nu ga je natuurlijk denken wat is dat nou voor vraag ![]() ![]() ik vraag dit omdat ik eigenlijk kraaltjes nodig ben voor mijn ska sokken en daar vragen ze size 6 or size 8.ik heb er weinig verstand van en wat is je prijs inclusief verzendkosten |
|
|
groetjes hilda
|
|
![]() |
|
jantinavv
Hobbyguru
Posted: 02 Januari 2010 om 17:02 |
Welk nummer heb je het over? |
|
![]() |
|
breivrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Posted: 02 Januari 2010 om 19:07 |
|
volgens mij foto 18 de doorzichtige kraaltjes
|
|
|
groetjes hilda
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 02 Januari 2010 om 19:36 |
|
Ik heb nog genoeg kralen, maar wel een tip voor de haaksters. Je kunt kralen op een bol wol rijgen en er leuke franje mee haken door telkens bv. 7 lossen te haken, kraal aanschuiven en terug vasten haken. Leuk voor placemats en tafelkleedjes. Ik noemde maar een getal, meer kan natuurlijk ook. Paar vasten tussen de franjes.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
jantinavv
Hobbyguru
Posted: 03 Januari 2010 om 10:19 |
|
Die zijn van plastic :)
Maar, omdat het hier niet echt liep heb ik het op marktplaats gezet, en daar heeft iemand €17.50 geboden voor alles, denk dat ik dat maar doe. De kraaltjes die je hebt gezien kun je wel kopen op www.creadream.nl :) Groetjes! |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |