|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
![]() Posted: 21 Februari 2010 om 21:15 |
Ik kreeg het verzoek om een omslagdoek voor de zomer te haken in jeanskleur. Voor zover ik weet is die niet bij Wibra of Zeeman te koop. Ik kocht deze zomer een patroontje voor een poppenjeans en daarvoor moest ik op de kop in de dozen op zolder om restjes jeanswol uit alle hoeken en gaten te schrapen.
Weet iemand waar ik terecht zou kunnen? Ik zag niets bij Renske's Hobbydooswinkel. Het moet dunne wol/katoen zijn niet dikker dan pen 4. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() |
je kan hier ff tussen zoeken.
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
De realjeans, is inderdaad een echte jeanskleur. Heb er zelf een vest van, geeft ook echt af als een jeans.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
![]() |
Die heeft heel veel keus, bedankt voor de tip, Tammie en Saskia.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Vanmiddag vond ik bij Zeeman één bol Soft en en aantal bollen Royaal in een kleur die ik jeans zou noemen. Nu maar zien wat mijn buurvrouw daarvan vindt. Ik ga nog andere filialen afstropen voor meer van die Soft. Mocht zij het niets vinden, heb ik er wel wat aan.
Het was wel een beetsje dom van haar om nu pas met dat verzoek te komen, ze heeft me de hele winter zien breien en haken. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Eve__ ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 137 |
![]() |
Fijn dat je je wol gevonden hebt (en bij zeeman is het zeker niet duur!) Succes met het breien van het omslagdoek. Je laat het wel zien als het af is toch!
|
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al een heleboel foto's in de gewone camera. Misschien neem ik mijn fotoboek mee naar de meeting bij Corrie.
Het was wel een verschil 10 bollen á € 2,50 of 7 bollen á € 0,79. En jammer genoeg had ik een jaar geleden nog een jeans omslagdoek, die me na tien jaar de keel uithing en naar de kringloop is gegaan. Ik denk er over haar haakles te geven want haar handen staan niet verkeerd voor verkleedkleren maken. Voor een vriendin met dystrofie in haar rechterhand heb ik wel een doek gehaakt, natuurlijk, en voor haar zus ook. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |